سومین رویداد تولید محتوای بسیجی در استان اصفهان آغاز شد/ صدا و سیما برترین تولیدات را خریداری کرد.

ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781238

با کد “یا فاطمه الزهرا، یا فاطمه الزهرا، یا فاطمه زهرا”:

سومین رویداد محتوای بسیج استان اصفهان صبح امروز با حضور تیم های مختلف و اعلام رمز عملیات توسط سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور در اصفهان آغاز به کار کرد.

این رویداد از امروز (چهارشنبه) آغاز شده و تا جمعه 14 آبان ادامه خواهد داشت. مراسم افتتاحیه با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) و مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

سردار مجتبی فدا راز این رویداد را ساعت 9:30 یا فاطمه الزهرا یا فاطمه الزهرا یا فاطمه الزهرا اعلام کرد و شرکت کنندگان در این رویداد مسابقه خود را آغاز کردند.

این رویداد در زمینه تولید نرم افزار، انیمیشن و بازی در موضوعات «سبک زندگی ایرانی-اسلامی با رویکرد امید به آینده»، «خدمت به مردم با رویکرد مکتب شهید حاج قاسم» سلیمانی» و «استکبار طنز با رویکرد «آمریکا را از منطقه خارج کنید» مستند به بیانیه گام دوم انقلاب است.

مدیرعامل صدا و سیمای اصفهان در حاشیه مراسم افتتاحیه با اعلام اینکه آثار برتر از صدا و سیما پخش و ارائه می شود، از خرید آثار برتر از صدا و سیمای اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید