تیم های منتخب سومین رویداد تولید محتوای بسیج به یک رویداد کشوری اعزام می شوند

ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784831

رئیس مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری:

یاسر بیاتی رئیس مرکز فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: تیم های منتخب سومین رویداد تولید محتوای بسیج در چهارمحال و بختیاری در آذرماه به یک رویداد کشوری اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یاسر بیاتی مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی گفت: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که از 21 لغایت 23 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به اینکه نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه می یابند خاطرنشان کرد: مرحله کشوری این رویداد از دوم تا چهارم آذرماه در تهران برگزار می شود.

بیاتی ادامه داد: این رویداد در سه بخش بازی موبایل، نرم افزار موبایل و نمایشگر پویا برگزار شد که در آن نفرات اول تا سوم این رویداد ارائه و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش انیمیشن «علیرضا اسدالهی بروژنی – مهدی فیروزی»، در بخش نرم افزار موبایل مردانه «محمدرضا گلامی گندمانی – محمدرضا گیاسی گندمانی» و در بخش بازی های موبایل مردانه «سجاد رفیع زا – سیسا علیوی کامیار الیاسی – محمد محمد یوسفی – جواد اسکندری تشنیزی «به مسابقات کشوری راه یافت.

بیاتی در پایان اذعان داشت: برگزاری رویداد محتوای دیجیتال فرصتی برای تولید محتوای خوب منطبق با فرهنگ اسلامی است تا دشمن برای تولید محتوا برای فضای مجازی کشورمان استخدام نشود. جوانان را تسخیر کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید