محصولات تیم های شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قم به صورت کشوری می باشد

ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781592

مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری کوم با اشاره به اینکه هر چه در عرصه تولید محتوا موفق تر باشیم، زمینه مقابله با آسیب هایی که در این حوزه وجود دارد بیشتر می شود، گفت: رویداد بسیج تولید محتوای دیجیتال است. یک رویداد موفق

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید موسی حسینی کاشانی در حاشیه بازدید از سومین مرحله استانی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفت و گو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: ویژه فضای مجازی و تولید محتوا و مقابله با آسیب های این فضا.

وی ادامه داد: هر چه در زمینه تولید محتوا موفق تر باشیم با آسیب هایی که در این فضا وجود دارد بیشتر مقابله خواهیم کرد و نمی توان از برخورد با آسیب های اجتماعی فضای مجازی صحبت کرد اما با توجه به اهمیت این فضا. و با تاکید بر اینکه همه بزرگان از استفاده بهینه از این فضا اطلاعی نداشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به تاثیرات برگزاری اینگونه برنامه ها گفت: این گونه برنامه ها به صورت خودجوش گروه های مردمی را بسیج می کند و زمینه بروز استعدادهای آنها را فراهم می کند.

وی افزود: مجموعه ها در چنین رویدادهایی ایده های خود را به مسئولان ارائه می کنند و بر اساس ارائه این ایده ها، حمایت های لازم را از سوی مسئولان دریافت می کنند تا در نهایت به این محصول مورد نظر برسند و این محصول در فضای مجازی قرار گیرد. مخاطب خود را پیدا کنید و تأثیر خود را داشته باشید.

حسینی کاشانی با اشاره به اینکه این رویداد را رویدادی موفق می دانم، گفت: با ارزیابی بازدید از نمایشگاه شاهد تولیدات قوی در سطح ملی بودم که این تولیدات می توانند آینده خوبی را در فضای مجازی دنبال کنند.

وی گفت: به نظر من باید از ظرفیت خوبی که در روستا وجود دارد برای افزایش تولید در فضای مجازی و غنی سازی محتوا استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید