رویداد تولید محتوای بسیج گامی به سوی تولیدات در سطح انقلاب است


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909725

معاون هماهنگ کننده حضرت نبی اکرم (ص) گفت؛

سید بهشتی راد با اشاره به اینکه دشمن تهدید به جنگ هیبریدی می کند، گفت: رویداد تولید محتوای بسیج لازمه تولیدات در عرصه فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، سید بهشتی راد امروز چهارشنبه در نشست هماهنگی رویداد تولید محتوای دیجیتال در فضای مجازی استان کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فضای مجازی گفت: غفلت از تولید محتوا برای جوانان فضای مجازی به تهدید تبدیل می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در بیانیه گام دوم انقلاب یکی از موارد ذکر شده را جهاد دانست و افزود: اولین و مهمترین جهاد شما جوانان این است که ما را تزریق کنید. روحیه امید و مبارزه. او با تبلیغات رسانه ای دشمن است.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر بیان کرد: تمرکز اصلی دشمن با القای اخبار جعلی همراه با هیجان در فضای مجازی بر روی جوانان بود به طوری که حدود 80 تا 85 درصد از عوامل اغتشاشات را جوانان زیر 20 سال تشکیل می دادند.

بهشتی راد افزود: دشمن شبانه روز در این فضای رسانه ای در صدد حمله به انقلاب است و ما در این عرصه مسئولیت خطیری داریم.

وی با اشاره به اینکه فرصت های بسیار خوبی از جمله بسیج در فضای مجازی وجود دارد، تصریح کرد: متاسفانه این فضا در کشور ما متولی مشخصی ندارد، قوانین سختگیرانه ای برای پیگیری تخلفات کاربران وجود ندارد.


فضای مجازی هیچ متولی مشخصی در کشور ندارد

بهشتی راد یکی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج را حفظ ارزش های نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در هر عرصه ای که دشمن تهدید می کند، وظیفه داریم با او مقابله کنیم. اکنون باید در عرصه رسانه ای با دشمن بجنگیم، در این راستا مرکز فضای مجازی بخشی از این ماموریت را بر عهده گرفته است.

وی با اشاره به برنامه های مرکز فضای مجازی بیان کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال استانی یکی از برنامه های شناسایی استعدادهای جوانان در عرصه رسانه و حتی کمک به ایجاد اشتغال است.

بهشتی با اشاره به اینکه دشمن تهدید به جنگ ترکیبی می کند گفت: چنین اتفاقاتی لازمه تولیدات در عرصه فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید