سوپرگل هافبک لیگ برتر فوتبال استقلال برای پرواز به صدر/ انتقام مجیدی از نکونام

ساعت: 19:55
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796268

دیدار تیم های فوتبال استقلال و فولاد با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال استقلال و فولاد در چارچوب هفته دوازدهم بیست و دومین دوره لیگ برتر از ساعت 18 امروز (چهارشنبه 8 آذر) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

انگیزه جواد نکونام و فرهاد مجیدی در چهارمین درگیری آنها متفاوت بود اما این دو مربی برای انتقام راهی میدان نبرد شدند. در نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و دیدارهای بیشتری در میانه میدان با ادامه روند هجمه های اقتصادی در این نیمه به پایان رسید.

با این حال نیمه دوم طوفانی بود و هر دو تیم تمام تلاش خود را برای پیروزی و گلزنی به کار بستند. استقلالی ها با پاس های بلند و فولادی ها هم بارها ضربات ایستگاهی را آزار دادند اما هافبک آماده این روزهای آبی ها توانست با یک ضربه فوق العاده دروازه حریف را باز کند.

فولادی ها در ادامه برای جبران نتیجه و کسب یک امتیاز خارج از خانه راهی ابوتاب شدند اما درخشش مدافعان آبی ها و فرصت کم سرخپوشان اهوازی تاثیری در آنها نداشت.

استقلال 1
گل: مهدی مهدی پور (58)

فولاد صفر
گل: –

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوس یزدانی، عارف آقاسی، زبیر نیکونفاس، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، آرمان رمضانی، کوین یمگا و رودی.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، میلاد بدرقه، مهران موسوی، سینا شهباسی، صالح حردانی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید