سوپر بنزین در راه روستا


ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۰۲
کد خبر: 1919410

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از توزیع تدریجی سوپر بنزین در استان ها خبر داد و گفت: تاکنون مصوبه ای در خصوص توزیع بنزین نوروزی صادر نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر نژادعلی در خصوص توزیع سوپر بنزین گفت: در حال حاضر با فرآیندهایی که در بحث بهبود و نوسازی برخی از قسمت های پالایشگاه ها صورت گرفته است، کیفیت بنزین نسبت به قبل و میزان بنزین سوپر بهبود یافته است. تولید نیز افزایش یافته است و در حال حاضر توزیع ما به فروش سوپر بنزین در شرایط عادی ادامه می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بنزین سوپر در استان های یگر غیر از تهران نیز عرضه می شود؟ او گفت بله. به تدریج سوپر بنزین را در سایر استان ها نیز توزیع خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص آخرین وضعیت سهمیه بندی بنزین نوروزی گفت: تاکنون مصوبه ای در این خصوص صادر نشده است.

نژادعلی با اشاره به میزان مصرف بنزین گفت: میزان مصرف در سراسر کشور غیرمنتظره است. اکنون که در فصل سرما هستیم، مصرف کاهش نیافته است و این در حالی است که سالی نیست که در این فصل مصرف کاهش نیافته باشد. نه تنها مصرف نسبت به تابستان کاهش پیدا نکرده است، بلکه در برخی روزها افزایش مصرف نیز مشاهده می شود.

وی با تاکید بر اینکه آمار مصرف مناسب نیست، گفت: باید در حوزه مدیریت مصرف اقدامات جدی صورت گیرد و مردم به دولت کمک کنند تا در حوزه بنزین تراز منفی نداشته باشیم.

نژادعلی ابراز امیدواری کرد: با مدیریت مصرف و پیگیری کمیت مصرف، ذخیره سازی مناسبی داشته باشیم و توزیع محصول به نحو احسن در جایگاه ها انجام شود.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید