سپاه: جنایت تروریستی در کرمان اقدامی کور برای ایجاد ناامنی در کشور است

به گزارش ایسنا، در بخشی از این بیانیه آمده است: این جنایت تروریستی شامگاه 22 دی ماه در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهدای مقاومت اسلامی در کرمان انجام شد که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از زائران شد. به آرامگاه سردار دلها بشه اقدامی کور و شیطانی برای ایجاد ناامنی در کشور و انتقام از عشق و ارادت ملت بزرگ ایران به ویژه نسل جوان غیور و غیور ایشان.

این بیانیه می افزاید: دشمنان بزدل بدانند آتشی که شهید سلیمانی در دل و جان ایرانیان و سایر دلسوزانش افروخته است و آنان را در جبهه ای متحد و مقتدر برای مقاومت، مقاومت و فداکاری در برابر دشمنان فرا خوانده است. اسلام ناب محمدی (ص) و اقتدار مسلمانان از بین نمی رود و آرزوها و آرزوهای شوم آنان را بیش از گذشته به آتش نخواهد کشید.

این بیانیه با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهدای عزیز به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) و رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به خانواده محترم ایشان خاتمه می یابد. شهدای والامقام و آحاد ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و با ابراز همدردی با مجروحان این حادثه و آرزوی شفای عاجل آنان، تاکید کردند: حادثه تروریستی هولناک کرمان نشان داد که شهید سلیمانی برای مردم خطرناکتر است. دشمنان زنده اند از قاسم سلیمانی و توان جبران خسارات جانباخته از اسطوره مقاومت و قهرمان ملت ایران را نخواهند داشت. بی شک خون پاک شهدای سر مزار عزیز حاج قاسم انرژی تازه ای به پیکره مکتب سلیمانی و عبادت کنندگان شهید قدس تزریق کرده و آنان را برای مجازات نهایی و عادلانه جنایتکاران مصمم تر کرده است.