سپاه: 3 نیروی سپاه و بسیج در حادثه زاهدان کشته شدند. 32 نفر از این نیروها مجروح شدند

سپاه: 3 نیروی سپاه و بسیج در حادثه زاهدان کشته شدند.  32 نفر از این نیروها مجروح شدند

روز جدید سرهنگ ابراهیمی زاده روز شنبه تعداد شهدای نیروهای سپاه و بسیج در حادثه تروریستی روز گذشته را سه نفر اعلام کرد و گفت: در این حادثه سرهنگ سید حمیدرضا هاشمی، محمدامین آذر شکر (نیروی خیری خمت) و محمدامین عارفی به شهادت رسیدند. در این حادثه به شهادت رسیدند.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق تعداد شهدا و مجروحان سپاه و بسیج در حمله به پاسگاه انتظامی زاهدان را اعلام کرد.

سرهنگ ابراهیمی زاده روز شنبه با اعلام «آمار شهدای نیروهای سپاه و بسیج در حادثه تروریستی روز گذشته» گفت: در این حادثه سرهنگ سیدحمیدرضا هاشمی، محمدامین آذر شکر (نیروی خرید خدمت) و محمدامین عارفی به شهادت رسیدند. این حادثه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی همچنین از مجروح شدن 32 نفر در این حادثه توسط نیروهای سپاه و بسیج خبر داد.

استاندار سیستان و بلوچستان شب گذشته اعلام کرد: در حادثه تروریستی روز جمعه زاهدان 19 نفر جان خود را از دست دادند.

حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: در این حادثه 19 نفر جان خود را از دست دادند و 20 نفر مجروح شدند که تعدادی از نیروی انتظامی نیز جزو آن افراد بودند.

وی یادآور شد: شورشیان وابسته به گروهک های تروریستی و تجزیه طلب که هویت آنها مشخص است به قصد تسخیر یکی از کلانتری ها حمله کرده و اقدام به پرتاب سنگ، پرتاب مواد محترقه و تیراندازی کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم با تروریست ها همراهی نکردند، یادآور شد: طبیعی است که واکنش پلیس نسبت به این افراد قاطع بود، هنگام تیراندازی به سمت این افراد، مردم نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

مدرس حبانی تصریح کرد: کسانی که می خواستند پاسگاه را اشغال کنند تروریست بودند و این افراد همچنان به آتش زدن اموال عمومی ادامه می دادند. این افراد چندین فروشگاه زنجیره ای متعلق به مردم را غارت و آتش زدند و به بانک ها و مراکز دولتی آسیب رساندند.

به گفته یک منبع آگاه در زاهداناز، ایرنا و فارس از کشته شدن 2 نفر از اعضای گروهک جیش الظالم در حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان خبر دادند.

این منبع آگاه امنیتی گفت: ‘عبدالمجید ریگی’ و ‘یاسر ​​شاه بخش’ در حوادث روز گذشته زاهدان کشته شدند. این افراد برای تحریک مردم، تخریب اموال عمومی و کشتن مردم عادی و همچنین پلیس برنامه ریزی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید