سکوت متناقض این پرسپولیس بر هم خورد

سکوت متناقض این پرسپولیس بر هم خورد

محمد رویانیان در خصوص مطالبات دو میلیاردی خود از باشگاه پرسپولیس و اینکه در روزهای اخیر با مدیران باشگاه برای دریافت مطالباتش دیدار کرده است، گفت: بله، حکم قضایی دارم اما یک سال است که اقدامی انجام نداده ام. البته با جنایات او بیشتر از این مقدار است و طلب من حدود چهار میلیارد است. تا به حال هیچ اقدامی انجام نداده ام اما با مدیران باشگاه صحبت کرده ام و گفته ام که در این مورد فکر کنند. من هنوز مستاجر هستم و حقوقم به سمت اجاره می رود و زندگی ام سخت است. حالا که حکم صادر شده و حق من است، درخواست کرده ام که پول به من پرداخت شود.

وی ادامه داد: امیدوارم به این موضوع توجه کنند. وقتی یک مدیر خانه و زندگی خود را می فروشد و خرج باشگاه می کند، باید دستمزد بگیرد. ما در آن زمان سهام زندگی خود را نیز فروختیم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که ادعای او مربوط به چه پرونده ای است و چرا این پول را از جیب خود برای باشگاه خرج کرده است، اظهار کرد: برای باشگاه وام گرفتم و از ما سند خواستند. ما هم عجله داشتیم و مجبور شدیم سند را در خانه خود بگذاریم. خانه ام را شش هفت سال پیش از دست دادم و مستاجر هستم. با توجه به افزایش قیمت اجاره، اکنون بیشتر حقوق من به اجاره می رسد و در شرایط وخیم زندگی می کنم. با وجود درخواستم خانه 50 متری در پایین شهر به من ندادند. خانه 170 متری ام را در جای خوبی در تهران برای باشگاه گذاشتم. بعد از یک عمر کار و تلاش و فروش هرچه در خانه و زمین پدری در مازندران داشتیم، این خانه را خریده بودیم که به باشگاه پرسپولیس هم رسید! من میخوام هرجا خونه بخرم 60،70 متر بیشتر نمیشه.

رویانیان در خصوص اینکه با چه کسانی در باشگاه برای دریافت درخواست خود ملاقات کرده است، تصریح کرد: با آقای شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه ملاقات کردم و از آنها خواستم وارد این موضوع شوند تا اوضاع بدتر نشود. هر روز اجاره ام بالا می رود و نمی دانم بعدش چه اتفاقی می افتد. من حق دارم حداقل در خانه ای برای خودم زندگی کنم، اما آن را از من گرفتند. من از کسی شکایت نکردم و 9 سال است که اینطور هستم.

علی‌رغم همه سختی‌هایی که اشاره کردید، باز هم در سال‌های اخیر از شما به عنوان یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس یاد می‌شد. اگر دوباره این پست به شما پیشنهاد شود قبول می کنید؟» وی در پاسخ به این سوال تاکید کرد: نه! شانسم را کاملا از دست دادم و دیگر نمی خواهم وارد فوتبال شوم و به پرسپولیس بیایم، پلیس بودم و خدا. برکت داد و در دوران مسئولیتم کارهای موفقی انجام دادم، در راه اندازی پلیس 110 نقش داشتم و رئیس راهنمایی و رانندگی بودم، در ستاد سوخت نیز در دوره سهمیه بندی کار موفقی انجام دادیم، به این موضوع افتخار می کنم و من دوست دارم همیشه سرباز مردم باشم این چیزها خارج از کنترل من است و نمی خواهم به فوتبال برگردم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در صورت عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه به دستور قضایی خود عمل می کند و حساب باشگاه را می بندد، گفت: تا به حال سعی کرده ام این کار را نکنم. نمی‌خواهم باشگاهی را که در آن مدیر اجرایی بودم و هوادارانش مرا دوست داشتند، به دردسر بیندازم. من اصلا دوست ندارم برای باشگاه مشکل ایجاد کنم به همین دلیل یک سال است که در حال رایزنی هستم. هشت سال از وزرای مختلف التماس کردم که خرج خانه ام را بدهند. وقتی به خانه آمد، پولی به او پرداخت نشد. ایشان هم گفتند برو شکایت کن و پولت را پس می دهیم. این را دفتر وزیر سابق گفتند و به من گفتند از طریق مراجع قانونی اقدام کنم تا پولم را بدهند. خود آقای سلطانی فر ناراحت بود و به همین دلیل اداره به من اعلام کرد که برای دریافت حقوق باید مسیر قانونی را طی کنم، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید