ظلم بزرگ قضاوت پرسپولیس; اعتراف متناقض رئیس کمیسیون قضایی

خداداد افشاریان دوشنبه شب در مصاحبه ای در برنامه فوتبال برتر 22 شهریور 1401 در شبکه سه سیما به اختلاف داوری بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان پرداخت.

مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان معتقد بودند که داوری بازی پرسپولیس چند روز مانده به بازی تغییر کرده است اما این موضوع صحت نداشت و از روز اول قضاوت این دیدار مشخص بود.

او بیان کرد:

برای هر بازی شرایط خاصی وجود دارد، به عنوان مثال این روزها به دلیل اعزام مسافران برای حضور در مراسم اربعین، تهیه بلیط هواپیما بسیار سخت است و ما فقط توانستیم داور را به صورت هوایی به مسجد سلمان برسانیم. از طرفی 5 نفر از داوران ما خارج از کشور هستند. دوستان کار را از بیرون می بینند اما واقعیت این است که کار بسیار سخت است.

رئیس هیئت داوران گفت:

داوران ما از بهترین و ناب ترین جامعه داوری هستند، قبول دارم که اشتباهات داوری چشمگیری داشته ایم، اما اگر اشتباهی صورت بگیرد، اولین قربانی داور است و نباید با آبرو و آبروی داوران بازی کرد.

افشاریان توضیح داد:

در دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 3 اشتباه برای قرمزها و 2 اشتباه برای میزبان رخ داد و باید بگویم در این دیدار پرسپولیس بیشتر از داوری متضرر شد. تیم داوری ما روز خوبی را سپری نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید