سیدیکی: سگ گردانی، بدحجابی و پرهیز از تولد از مصادیق بداخلاقی / فسق / این جنگ مستقیم با خداست.

سیدیکی: سگ گردانی، بدحجابی و پرهیز از تولد از مصادیق بداخلاقی / فسق / این جنگ مستقیم با خداست.

روز جدید : حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران با اشاره به سه گناه ربا که باعث ایجاد ناامنی و بی ثباتی در خانواده می شود که در بسیاری از داستان ها جنگ مستقیم با خداست، گفت: متاسفانه این گناهان در بین مردم رایج شده است. جامعه امروز ما بی ثباتی در خانواده به گسترش فسق و فحشا اشاره کرد که مصداق اتم و مکمل آن بدحجابی، بی حجابی و مسئله راه رفتن و پرهیز از بچه دار شدن سگ است.

رئیس امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: بی اعتنایی به گناه در جامعه باعث ایجاد فساد و ایجاد منکرات گسترده در نهاد مقدس خانواده می شود.

دیدار رئیس، دبیر و معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با رئیس و معاونین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات این ستاد برگزار شد. از شهدا

به گزارش فارس، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام کاظم سیدیکی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کشور فرارسیدن حجت الاسلام والمسلمین فرمانده جنگ نرم در تاریخ حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت. و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی استاندار استان با گرامیداشت ایام دهه نور گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها قربانی امربه معروف و نهی از منکر است. بد

وی افزود: مهمترین چیز در دنیا امکان صدور ولایت است که در آن حاکمیت خداوند متعال بر بندگانش از مجرای ولایت اعمال می شود.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) برای پاسداری از بزرگ ترین مشاهیر و مقابله با منکر به میدان سخت و نرم جنگ آمدند.

حجت الاسلام صدیقی بیان کرد: حضرت زهرا(س) در نبردی جانانه با متجاوزان روبرو شدند و به صورت لشکریان از خاکریز ولایت دفاع کردند و تا زنده بودند از دفاع از فرمانده ورن.ع کوتاه نیامدند.

وی افزود: درس بزرگ حضرت زهرا(س) این است که به ما ایمان داشته باشید، همچنان که ایمان نیرو می آفریند، همان گونه که عشق به ولی خدا به انسان دستور می دهد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر امبا گفت: برخورداری از نیروی ایمان و اراده عشق باعث می شود انسان حتی بدون سلاح و مردم در برابر همه دنیا بایستد که این مظهر امروزی است. امام خمینی یک دنیا کفر.

حجت الاسلام سیدیکی بیان کرد: حضرت زهرا(س) پس از حمله به منزلش پس از به هوش آمدن آرام نگرفتند. وقتی به مسجد رفتند تا آخرین لحظه از امام زمان خود دفاع کردند.

وی افزود: تا زمانی که حضرت زهرا(س) زنده بودند هیچکس نتوانست از پروردگار مومنان(س) بیعت کند که این درس بزرگی برای ما است.

امام جمعه موقت تهران گفت: در کنار جنگ سخت، جنگ نرم حضرت زهرا(س) نیز نمونه است و این امر می تواند نمونه ای برای پژوهشگران برای بررسی نقش و تاکتیک حضرت زهرا(س) در مقابل هر جنگی باشد.

آیت الله سیدیکی گفت: جنگ نرم حضرت زهرا(س) در موارد مختلف فریادهای ایشان بود که این گریه ها وحی و حد علم و پرچم ولایت بود که این فریادهای حضرت صدیق(س) نشان دهنده مظلومیت است. امیرالمومنین (ع) برای همه عالم.

وی افزود: گریه های حضرت زهرا(س) کمتر از شمشیر ذوالفقار امیرالمومنین حضرت علی(ع) نبود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: جبهه امر به معروف و نهی از منکر هیچ گاه بسته نمی شود و سیره حضرت زهرا (س) به ما تدبیر می آموزد. امر به معروف و نهی از منکر در موقعیت های مختلف درس بزرگ حضرت زهرا (س) برای ما این است که در هر شرایطی می توان امر به معروف و نهی از منکر کرد; حتی اگر پرسنل، سلاح و تجهیزات را نداشته باشید.

سیدیکی با اشاره به اشک های حضرت زهرا(س) افزود: اشک های حضرت زهرا(س) موجب فروپاشی سلطه مستکبران در طول تاریخ شد و این اشک ها ثابت کرد که ایشان بزرگ ترین سردار مبارزه بودند. در برابر جنگ نرم در تاریخ که با افتخار می گوییم این فرمانده را زیر پا می گذاریم و زیر پرچم و پرچم حضرت حرکت می کنیم.

وی به ابعاد دیگر سبک امربه معروف و نهی از منکر حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: زمانی که حضرت صدیق طاهره(س) در حالت ماتم بودند، زنان مهاجر و انصار به عیادت حضرت زهرا(س) آمدند و ایشان شکایت کردند. بی تفاوتی مردمشان شکایت پیامبر می تواند یادآوری بسیار جدی برای من و شما باشد که نباید با منکران و با ترس از دشمنان دور شویم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: بی اعتنایی به گناه در جامعه باعث ایجاد فساد و ایجاد منکرات گسترده در نهاد مقدس خانواده می شود.

حجت الاسلام سیدیکی افزود: بی اعتنایی اموال به بزرگترین شرور که همان غصب خلافت بود، جسارت رفتن به درب خانه خدا و شهادت دخت رسول اکرم (ص) را برانگیخت.

وی گفت: یکی از مهم ترین مواردی که باید با زبان شیرین ولین به دانش آموزان و نسل های آینده تزریق و تبیین شود، مسئله ولایت است که در جامعه وحدت ایجاد می کند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: نماز عمودی ستون دین است و رکن نماز ولایت است و ستاد امر به معروف باید به عنوان عالی ترین جهادگر شناخته شده در استان

حجت الاسلام سیدیکی به سه گناه ربا، ایجاد ناامنی و بی ثباتی در خانواده که در بسیاری از داستان ها جنگ مستقیم با خداست، اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز این گناهان در جامعه ما رایج شده است که می تواند در جامعه رایج شود. بحث عدم ثبات در خانواده است: «عفاف و فسق را از مصادیق اتم و مکمل آن که بدحجابی است، بی حجابی و بحث سگ پروری و پرهیز از ولادت ذکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید