سیستم قضایی: 4 کشته و مجروح در حادثه سقوط زندان اوین / افزایش تلفات به 8/6 نفر همچنان در بیمارستان

سیستم قضایی: 4 کشته و مجروح در حادثه سقوط زندان اوین / افزایش تلفات به 8/6 نفر همچنان در بیمارستان

روز جدید مرکز رسانه‌های قضایی گزارش داد: ۴ نفر از زندانیان زندان اوین که در پی درگیری و آتش‌سوزی روز شنبه مجروح و در وضعیت وخیمی قرار داشتند، شب گذشته علی‌رغم انجام اقدامات پزشکی جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان به ۸ نفر رسید. هویت تمامی جان باختگان به خانواده‌های آنان اعلام شده است و بنا به دستور قضایی، اسامی آنان به اطلاع عموم خواهد رسید.

مرکز رسانه ای «قوه قضاییه» گزارش داد: 4 زندانی زندان اوین که روز شنبه در پی درگیری بین زندانیان و آتش سوزی مجروح شده و حالشان وخیم است، شب گذشته با وجود کمک های پزشکی جان خود را از دست دادند.

مرکز پزشکی قانونی اعلام کرد: با احتساب جان باختگان این 4 نفر که متأسفانه به دلیل وخامت حالشان در بیمارستان جان باختند، مجموع جان باختگان حادثه بین زندانیان و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به 8 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، هر 8 نفری که جان خود را از دست دادند، از زندانیان این زندان به دلیل جرایم مرتبط با سرقت بودند.

در بیانیه مرکز رسانه های پزشکی قانونی همچنین تاکید شده است که 6 نفر از مصدومان این حادثه همچنان در بیمارستان تحت درمان و اقدامات درمانی هستند و حال عمومی آنها مساعد و رو به بهبود است.

این گزارش نشان می دهد شامگاه شنبه پس از ورود به موقع دادستان تهران و رئیس سازمان زندان ها به زندان اوین و با مساعدت مسئولان زندان، نیروی انتظامی، آتش نشانی و اورژانس بیش از 70 نفر زندانیانی که در خطر صدمات جدی بودند، نجات یافتند.

در پایان اطلاعیه مرکز رسانه، هویت تمامی جان باختگان به خانواده آنها اعلام شده و با دستور قضایی، اسامی آنها به اطلاع عموم خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید