سیستم پشتیبانی معیشتی به دلیل حجم تردد مختل شده است/ معرفی سامانه جدید; کمک به زودی در راه است / افراد تدریجی برای درخواست


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838247

فلاحتی با بیان اینکه مردم نگران ثبت مطالبات و اعتراضات خود نباشند، گفت: تخلف در نظام معیشتی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا فلاحتی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا، در حال بررسی اعتراض به رفع طبقه بندی یارانه بگیران به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir در روزهای اخیر است. هموطنانی که بنا به دلایلی یارانه آنها متوقف شده است ممکن است پس از اصلاح نظام توزیع یارانه برای ثبت اعتراض خود به این سامانه مراجعه کنند.

وی با اشاره به خرابی سامانه حمایت معیشتی افزود: علت خرابی سامانه وزارت کار این است که 7 میلیون یارانه باقی مانده به سامانه وزارت کار تعلق می گیرد.

فلاحتی با اشاره به اینکه اختلالاتی در سامانه حمایتی دولتی وجود دارد و تلاش برای راه اندازی مجدد آن ادامه دارد، تاکید کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از ساعت 8 صبح تا 22 پاسخگوی مددجویان خواهد بود. سامانه حمایت معیشتی به زودی اعلام می شود.

وی با اشاره به مهلت سه ماهه ثبت اعتراض در سامانه، گفت: مردم نگران ثبت درخواست خود نباشند، زیرا زمان برای ثبت نام وجود دارد، بنابراین سعی کنید به تدریج و با تاخیر وارد سامانه شوید.

وی در پایان تصریح کرد: مانده یارانه ها به سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها ارجاع داده شود که به زودی فعال و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید