سیل دوباره گناباد را گرفت

سیل دوباره گناباد را گرفت

روز جدید : فرماندار گناباد گفت: برای دومین روز متوالی و بر اثر بارندگی شدید سیل بخش هایی از این شهرستان را فرا گرفته است. وی ادامه داد: هم اکنون سیلاب شدید به سمت پل ساموی، ناصرخسرو، بهاباد و بخش هایی از روستاهای شهرستان گناباد در حال حرکت است.

رضا نصیری افزود: پس از بارندگی سیل آسا مانند دیروز یکشنبه آب و سیل از جاده کهک و کلات به سمت این شهرستان سرازیر شده و وارد برخی زمین های کشاورزی در بخش مرکزی این شهرستان می شود.

وی ادامه داد: سیلاب شدید هم اکنون به سمت پل ساموی، ناصرخسرو، بهاباد و بخش هایی از روستای مند شهرستان گناباد در حال حرکت است.

فرماندار گناباد گفت: ستاد هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان روز یکشنبه به مدت دو روز در آمادگی کامل رزمی بود و اعضای این ستاد به حوزه سیل از جمله چهار مبادی ورودی گناباد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تمدیدات لازم برای کاهش خسارات در حال انجام است، گفت: خسارت سیل در شهرستان در حال بررسی است و جزئیات آن اعلام می شود.

وی گفت: بیشترین خسارات ناشی از سیل در بهاباد، کاسبه شهر، روستای مند، جاده قدیم بیدوهت و غیره است.

نصیری گفت: به دلیل عدم استحکام کافی سدهای گناباد بر اثر بارندگی های سیل آسا سیل به این شهرستان خسارت وارد کرد.

رئیس اداره منابع گناباد گفت: پس از وقوع سیل سه نقطه شامل پل نوگاب – کاسبه شهر، پل زیبا شهر و پل رودخانه ساموی وخیم است و احتمال سیل از این مناطق در گناباد دور از دسترس نیست. از انتظار

احمد کملاگر افزود: باید تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به شهر گناباد در اسرع وقت اندیشیده شود.

رئیس اداره هواشناسی گناباد به خبرنگار ایرنا گفت: مجموع بارش های 19.2 میلی متری در مرکز شهرستان از روز یکشنبه تاکنون دو سیل در نقاطی از این شهرستان جاری شده است.

داریوش شیبانی افزود: بارش ها تا دو روز آینده ادامه دارد.

مرکز شهر گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید