شانس تولید استقلال در روزی جدید

احتمالات نتیجه استقلال

تیم های ایرانی فقط تا پایان امروز فرصت دارند تا نقل و انتقالات خود را تکمیل کنند و پس از آن تنها می توانند بازیکن آزاد خریداری کنند. با این حال با توجه به شرایط فعلی، این فصل در آخرین روز نقل و انتقالات هیجان چندانی وجود ندارد و برخلاف سال های گذشته، ازدحام هواداران و خبرنگاران مقابل پرسپولیس و استقلال دیده نمی شود.

اما در ساعات پایانی اتفاقات مهمی رخ خواهد داد. از جمله ارائه سرمربی تراکتورسازی و فولاد و خرید بازیکنان این دو تیم.

تیم های شهر خودرو، نفت مسجدسلیمان، صنعت نفت، آلومینیوم و ذوب آهن احتمالا آخرین روز نقل و انتقالات را بدون اتفاق خاصی سپری خواهند کرد.

این در حالی است که ذوب آهن به دلیل محرومیت از خرید خارجی حتی نمی تواند بازیکن آزاد بخرد و شاگردان مهدی تارتار با اعضای قبلی از ادامه لیگ استقبال خواهند کرد.

پیکان احتمالا با منصور بیل مکانیکی بازیکن سابق مهندسی مکانیک قرارداد خواهد بست. او در روزهای اخیر در تمرینات این تیم حضور داشته است.

پرسپولیس انتظار حضور دو تاجیک خود یعنی وحدت حنان اف و منوچهر صفروف را دارد. این در حالی است که اخباری مبنی بر جدایی مهدی مهدیهانی و علی شجاعی شنیده می شود و شنیده ها حاکی از آن است که دو تیم فولاد و نساجی به این دو تیم علاقه مند شده اند. با این حال جدایی این دو بازیکن بعید به نظر می رسد.

استقلال پایتخت دیگر روز شلوغی نخواهد بود اما بازیکن باید از لیست این تیم خارج شود. در روزهای اخیر نام ابوالفضل جلالی، سعید مهری، بابک مرادی و احمد موسوی درباره این رفتن به گوش می رسد.

دو تیم قرمز فوتبال ایران، فولاد و تراکتورسازی، شاید حساس ترین روز را داشته باشند. این دو تیم قرار است سرمربی خود را انتخاب کنند و نام جواد نکونام و مهدی رحمتی بیش از سایرین در اطراف آنها شنیده می شود. از تبریز شنیده می شد که رحمتی به نیمکت تراکتورسازی نزدیک شده و احتمالا تی تی را می راند.

تراکتورسازی همچنین در حال مذاکره با یک مدافع راست کامرونی است که با توجه به اینکه بازیکن آزاد است می تواند در روزهای آینده قرارداد امضا کند.

فولاد با حمید بوحمدان نیز مذاکره کرده و اگر اتفاق خاصی نیفتد، آخرین خرید این تیم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید