شانس من در بین نامزدهای بهترین داور فوتسال جهان/ اتفاقات جهانی باعث اعتماد بیشتر فیفا به داوران زن شد

زمان: 5:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799524

ایران و ژاپن ممکن است سه داور بین المللی داشته باشند

داور بین المللی فوتسال گفت: تلاش من و همکارانم شانس حضور در جام جهانی را افزایش می دهد، شاید ایران یکی از کشورهای آسیایی باشد که 3 امتیاز برای معرفی داور دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلاره ناظمی داور بین المللی و نامزد بهترین داور فوتسال جهان در سال 2021 درباره پیش بینی خود از بین نامزدهای برتر گفت: با توجه به حضورم در جام جهانی شاید شانس بیشتری نسبت به سه سال گذشته داشته باشم و هستم. همه کاندیداها جزو بهترین داوران جهان هستند و این قطعا رقابت را بسیار سخت خواهد کرد. نتایج احتمالا در سه هفته آینده مشخص خواهد شد.

این داور بین المللی فوتسال با اشاره به تاثیر این رویدادها در این رشته خاطرنشان کرد: آنها تلاش و گل سرسبد این عنوان هستند که در نگرش و اعتماد فیفا به آنها بسیار تاثیرگذار است و شانس حضور را افزایش می دهد. شاید ما در آسیا یکی از کشورهایی باشیم که 3 شرط و امتیاز برای معرفی داور داریم و این برای کشورهای دیگر وجود ندارد. با وجود سطحی که در لیگ و تیم ملی داشتیم، فرصت ها و شرایط برای داوران بین المللی در حال افزایش است.

وی افزود: ایران و ژاپن می توانند 3 داور بین المللی داشته باشند. هر چه عملکرد داوران در سطحی که قضاوت می کنند بالاتر باشد، شانس بیشتری دارد. اگر نفر چهارم را بگیریم AFC آنها را معرفی و تایید کنید، البته شانس ما برای شرکت در مسابقات افزایش می یابد. این موضوع ارتباط مستقیمی با داورانی دارد که در آینده به لیست اضافه خواهند شد.

ناظمی که با رادیو ورزش گفت و گو می کرد، درباره برنامه فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت: فدراسیون فوتبال باید با همکاری داوران شرایط و بستر را برای به روز رسانی تمرینات آنها فراهم کند. تمرینات هر لحظه تغییر می کند و داوران ما باید در شرایط تمرینی متفاوتی باشند که در کشورهای دیگر وجود دارد. این امر با ارائه امکاناتی که بسیار موثر است انجام خواهد شد. فدراسیون در چند سال اخیر عملکرد نسبتا خوبی از نظر کلاس ها، مدرس ها و امکانات دعوت کرده و شرایط بهتر شده است، هنوز به اندازه کافی نداریم. با توجه به شرایطی که زنان ایجاد کرده اند، این خیلی منصفانه نیست، زیرا بیشتر پیشرفت آنها ممکن است شخصی بوده باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید