شاهد افزایش تعداد مسافران در متروی کلان شهرها هستیم


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913218

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه شاهد روند افزایشی تعداد مسافران در متروی پایتخت هستیم، گفت: امسال پس از گذر از بحران کرونا در 31 آبان، تعداد مسافران در متروی پایتخت افزایش یافت. مترو تهران و حومه به یک میلیون و 512 هزار مسافر رسید. این نشان می دهد که تعداد مسافران مترو به قبل از شیوع کرونا نزدیک شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود درشتی مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه تمامی کارکنان و پیمانکاران این شرکت در راستای ارائه خدمات مناسب به شهروندان تلاش می کنند، گفت: امیدوارم شاهد بهبود مستمر خدمات در مترو تهران و حومه باشیم. .

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه سرویس دهی در خطوط هفت گانه مترو تهران و حومه با کمترین نقص و وقفه در حال انجام است، اظهار داشت: یکی از نقاط قوت مترو تهران توانایی است. تا مدیریت زمان را در آن طی کنیم، اما گاهی اوقات به دلیل نقص فنی، قطارهای مترو اغلب برای مدت کوتاهی قطع می شوند، این اختلالات ناخواسته و حداقلی است، اما ما تمام تلاش خود را برای کاهش این اختلالات انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه شاهد روند افزایشی تعداد مسافران در متروی کلانشهرها هستیم، افزود: در آبان 1397 و قبل از شیوع بیماری کرونا؛ روزانه یک میلیون و 812 هزار و 21 نفر از خطوط مترو تهران و حومه جابه جا شدند. اما این رقم در دوره کرونا با کاهش قابل توجهی مواجه شد. امسال پس از گذر از بحران کرونا در 31 آبان، تعداد مسافران مترو و حومه تهران به یک میلیون و 512 هزار مسافر رسید که نشان از نزدیک شدن تعداد مسافران مترو به سطح قبل از شیوع این بیماری دارد. ویروس کرونا.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: جابجایی مسافران در آبان ماه 1401 نیز نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید