شایعه جدایی آقای گل تراکتور/عباس زاده از «آنفالو» ابراز نارضایتی کرد!


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881619

مازنی مهاجم تراکتورسازی با لغو فالو کردن صفحه رسمی این باشگاه ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، تمرینات تراکتورسازی از روز سه شنبه زیر نظر کربان بردیف سرمربی جدید این تیم آغاز شد و محمد عباس زاده گلزن مورد علاقه سرخ ها در اولین تمرین حاضر نشد.

غیبت پرشوراها ستاره مازنی گمانه زنی های مختلفی را در مورد این بازیکن به همراه داشت اما او بامداد دیروز به تبریز بازگشت و باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که به تمرین عصر اضافه شده است.

اما این پایان کار نبود و شایعه معاوضه محمد عباس زاده با مهرداد عبدی بازیکن نساجی مطرح شد و عدم فالوکردن عباس زاده از صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه تراکتورسازی به این شایعه قوت بخشید.

این در حالی است که محمد عباس زاده یک سال دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارد و شنیده می شود که می خواهد قراردادش را افزایش دهد اما در واقع بحث مالی او و باشگاه است.

البته هادی محمدی نیز در روزهای اخیر در صفحه اجتماعی خود اقدامی مشابه انجام داد و در نهایت روز گذشته قرارداد خود را با تراکتور تمدید کرد و به عضویت دائم این تیم درآمد.

این گزارش می افزاید محمد عباس زاده در دو فصل گذشته بهترین گلزن تراکتوری ها بوده و با بازی های درخشان خود محبوبیت خاصی در بین هواداران این تیم پیدا کرده است.

خاطرنشان می شود عباس زاده فصل گذشته در نقل و انتقالات تابستانی تا جایی پیش رفت که از تراکتورسازی جدا شد، جالب اینکه قبل از ناهار قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد و بعدازظهر آن را تمدید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید