آنها از جدایی نادرست بازیکن استقلال و فرهاد مجیدی ابراز تاسف می کنند

آنها از جدایی نادرست بازیکن استقلال و فرهاد مجیدی ابراز تاسف می کنند

پایگاه خبری پلیس به نقل از سازمان وظیفه عمومی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای نوشت: تسهیلات ویژه و در راستای حمایت از توسعه ورزش کشور و افزایش ماندگاری ورزشکاران حرفه ای در باشگاه ها با اخذ مجوزهای لازم برای خدمت به ورزشکاران حرفه ای در رشته های فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح تیم ملی تا 30 سال مجاز است و لیگ برتر باید حداکثر تا 28 سال به تعویق بیفتد و به محض مهلت تعیین شده به اورژانس اعزام می شود. منقضی می شود. لازم به تاکید است پس از پایان مهلت مقرر امکان ادامه فعالیت در باشگاه های مربوطه برای ورزشکاران وجود ندارد. همچنین عدم حضور به موقع این افراد در خدمت سربازی باعث غیبت آنان شده است که در این صورت ادامه فعالیت ورزشی در باشگاه ها و تیم ملی را از دست خواهند داد.

فرهاد مجیدی باور نمی کرد سازمان نظام وظیفه چنین تصمیمی را صادر کند و فکر می کرد مدیران باشگاه استقلال به ویژه مصطفی آجرلو حداقل تا پایان فصل جاری می توانند این مشکل را حل کنند اما …

شنیدیم که فرهاد مجیدی پس از این حادثه به خانواده وی تسلیت گفت و گفت: اگر می دانستم سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند سرباز می شوند، نه اجازه خروج عارف آقاسی را می دادم و نه اجازه بازگشت به او را می دادم. به خوزستان.فولاد.

گفتنی است عارف آقاسی به بهانه دلتنگی تهران و پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی با فرهاد مجیدی برای بازگشت به فولاد خوزستان در نقل و انتقالات زمستانی به توافق رسید.

دیدگاهتان را بنویسید