ماجرای واقعی حادثه پل معلق آبیدر سنندج/ ابراز تاسف شهروند جوانرودی از حرکت خطرناک

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، شب گذشته فیلمی در فضای مجازی پخش شد که باعث تشویش و وحشت مردم شد چرا که در این فیلم معروف است که این جوان حدوداً 3 ساله از روی ماجراجویی و این مشکل به عمد روی پل پریده است. همچنین باعث شکستگی کف شده است و تخته های پل آویزان شده است.


داستان واقعی حادثه پل معلق آبیدر سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: بنا به گزارش پیمانکار پل، امشب مردی 30 ساله در حین عبور از پل معلق به دلیل شکستن معلق پل معلق را شکست. هیجان

علی عسگری گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه این مرد از تجهیزات حفاظتی استفاده می کرد بدون هیچ آسیبی نجات یافت.

وی گفت: پرونده متخلف در کلانتری تشکیل و به مراجع قضایی معرفی می شود.


شهروند جوانرودی از ترافیک خطرناک پل آبیدر ابراز تاسف کرد

شهروند جوانرودی که با حرکتی خطرناک چندین بلوک از پل معلق آبیدر سنندج را شکسته بود و به این ترتیب سوژه فضای مجازی شد، ضمن ابراز تاسف از این اقدام، از شهروندان سنندجی، شهرداری و پیمانکار زیبلاین عذرخواهی کرد. و پل معلق . . : قبل از عبور از پل دستورات لازم برای رعایت نکات ایمنی و پرهیز از حرکات هیجانی به من داده شد که متاسفانه رعایت نکردم اما خوشبختانه به دلیل بستن کمربند ایمنی بدون کوچکترین مشکلی نجات پیدا کردم.

وی گفت: در این مورد خود را بسیار مقصر و مقصر می دانم و متاسفم که به دلیل هیجانات زودگذر باعث چنین اتفاقی شدم.


این پل بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده است

بهروز ابراهیم آبادی یکی از اعضای شورای شهر سنندج در گفت وگویی گفت: این پل مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است و مانند تمام پل های معلق دنیا برای بحث نورپردازی از شیشه و چوب استفاده می شود. در این پل نیز از همین تجهیزات استفاده شده است.

وی گفت: علاوه بر استاندارد پل، تمامی تجهیزات ایمنی برای حفظ جان گردشگران طراحی شده است که بدون آنها هیچکس نمی تواند روی این پل تردد کند.

یکی از اعضای شورای شهر سنندج ادامه می دهد همانطور که در فیلم مشخص است جوان سنندجی به عمد پریده و باعث وحشت سایر افراد روی پل شده است اما وسایل حفاظتی او را از آسیب در امان نگه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید