طرح شکایت به اتهام قتل یک شهروند در سنندج

طرح شکایت به اتهام قتل یک شهروند در سنندج

روز جدید رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک شهروند داخل خودرو در سنندج گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است.

حجت الاسلام سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در خصوص ناآرامی های اخیر در استان گفت: جلسات شورای تامین در دستگاه قضایی استان هر روز برای رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده برگزار می شود. تا به امروز افرادی که نقش موثری در اغتشاشات نداشته اند آزاد شده اند و پرونده قضایی علیه رهبران تشکیل شده است.

وی افزود: شعب ویژه ای برای رسیدگی به پرونده سران اغتشاشات دسته جمعی در دادسرا، دادگاه بدوی و تجدیدنظر تشکیل شده و به صورت فوق العاده به پرونده ها رسیدگی می شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک شهروند داخل خودرو در سنندج گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد که شب گذشته کارشناس پزشکی قانونی و کارشناس اسلحه اقدامات لازم را برای بررسی انجام دادند. بدن

حجت الاسلام حسینی خبر زخمی شدن دادستان و انقلاب سقز را تکذیب کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در خصوص شایعه مجروح شدن دادستان سقز در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: ادعا کذب است و چنین سوالی صحت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید