آمادگی شهرداری سنندج در برابر سیل / مسیرهای سیل خیز شهر سنندج تخلیه شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدنور رشیدی در گفت و گو با خبرنگار کردتودی گفت: تمام دغدغه ما ارائه خدمات شایسته به شهروندان است و در این راستا معتقدیم باید از همه ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و احتمال بارش باران و جاری شدن سیل در کردستان باید برای مقابله با این موضوع و به حداقل رساندن خسارات احتمالی برنامه ریزی دقیقی انجام شود.

وی با اشاره به هوشیاری نیروهای شهرداری سنندج همزمان با وقوع سیل در سایر استان ها گفت: نقاط حادثه خیز که احتمال آبگرفتگی وجود دارد احصا شده و در مواقع بحرانی احتمالی مدیریت می شود.

رشیدی افزود: ماشین آلات و نیروهای آموزش دیده در نقاطی که در گذشته دچار سیل شده اند مستقر شده اند.

شهردار سنندج گفت: برای مقابله با شرایط بحرانی، علاوه بر استفاده از امکانات شهرداری، از ماشین آلات و تجهیزات سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی به ویژه مدیریت بحران در استان و ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

وی گفت: با توجه به شرایط توپوگرافی شهر سنندج و قرار گرفتن آن در میان تپه ماهورها، اقدامات لازم برای انسداد نقاط پرتردد مانند پارک جنگلی آبیدر، پارک آشتی و سایر نقاط پرخطر انجام شده است.

رشیدی بر استقرار نیروها و ماشین آلات آتش نشانی به ویژه در مناطق پرخطر تاکید کرد و گفت: پرکردن کیسه های شن و قرار دادن آنها در نقاط حادثه خیز به ویژه در اطراف بافت های تاریخی که در معرض آسیب هستند در حال بررسی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید