نارضایتی در فوتبال، گل فرقه سرکش/ از ویرانی تا خشم و شایعه؛ جنگ بیهوده


ساعت: 00:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۳
کد خبر: 1903311

رشد تحرکات ضدانقلاب در فضای مجازی ورزش

آخرین تحولات در فضای مجازی و تخریب، خشم و شایعه سازی در عرصه فوتبال هدف فرقه بیگانه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اخیرا با گسترش اغتشاشات در کشور شاهد تاثیر این حادثه در جامعه ورزش بودیم و برخی عوامل نیز به آن دامن زدند و دعوا راه انداختند. در این میان شایعات نادرست و هدفمندی برای برجسته کردن داستان منتشر شد و در عین حال تخریب و فحاشی نسبت به ستارگانی که با این جریان همخوانی نداشتند صورت گرفت، بنابراین داستان به شدت آلوده شد و جنگ نرم تمام عیار آغاز شد. در این منطقه . اتفاقی که جریانات اپوزیسیون و ضدانقلاب به آن دامن زدند.

جریان سیاسی ضد انقلاب که همزمان با اغتشاشات اخیر به دنبال تحریک کارگران و هواداران پرمخاطب ترین باشگاه های فوتبال کشور است، تحرکات رسانه ای خاص را در فضای مجازی و رسانه های ورزشی هدفمند دنبال می کند.

این جنبش که از طریق برخی عناصر خارجی با فرقه زالا مرتبط است، از چند ماه پیش با سرمایه گذاری های گسترده در فضای مجازی و برخی رسانه های ورزشی غیررسمی و چندین کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی فعالیت خود را آغاز کرد و در یک ماه اخیر برخی پروژه های رسانه ای را دنبال کردند. به شکلی خاص و مطابق با سیاست جنبش ضد انقلاب خارجی.

حمایت یکپارچه و مرکزی از سران اغتشاشات، تحریک و البته تهدید مربیان و بازیکنانی که از این اقدامات خودداری کردند و همچنین بدرفتاری و تخریب برخی بازیکنان مطرح ملی و شایعه پراکنی در بین هواداران. دو باشگاه پرطرفدار از جمله اقداماتی است که در این چارچوب انجام شده است.

مؤلفه اصلی این باند رسانه ای ساکن آمریکا با انتقال پول و حقوق مورد نظر عوامل خود را در کشور فعال کرده و تخریب ورزشکاران نزدیک و وفادار به انقلاب را در دستور کار قرار دادند.

یکی از اهداف اصلی این جریان ایجاد نارضایتی در بین اهالی فوتبال به ویژه باشگاه های پرطرفدار است که با شایعات مختلف و دامن زدن به حواشی روزهای اخیر در دستور کار قرار گرفته است.

شایعه تغییر 3 باشگاه پرطرفدار پرسپولیس، استقلال و سپاهان ابتدا از همین کانال مطرح شد و همچنان هر هفته در آستانه شروع مسابقات تکرار می شود.

به نظر می رسد این اقدامات هدف دیگری جز خشم و نارضایتی اهالی فوتبال را دنبال نمی کند، اما عدم انتشار و پرورش جریان رسانه ای مطلوب ضدانقلاب ممکن است برخی از تحرکات این حوزه را خنثی کند.

دیدگاهتان را بنویسید