شبکه برق در حادثه شرکت چرم بیش از 3 میلیارد خسارت دید

ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800962

رامین جباری گفت: آتش سوزی در ناحیه صنعتی چرم سازی بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال به شبکه برق خسارت وارد کرد و سیم، تجهیزات و یراق آلات شبکه در آتش سوخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رامین جباری فرد در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی در خصوص خسارت وارده به تاسیسات برقی و قطعی برق در ناحیه صنعتی چرم سازی پس از آتش سوزی، گفت: ساعت ها برق منطقه نیز قطع می شود.

وی افزود: به محض اطلاع از این حادثه اکیپ عملیاتی و تعمیراتی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به محل حادثه اعزام شد و در اولین ساعت وقوع حادثه همکاران ما با پست شبکه معیوب تماس گرفتند تا از مالی و جانی جلوگیری شود. “آنها به طول 550 متر از هم جدا شدند.

جباری بیان کرد: این اقدامات پس از مشورت با کارشناسان آتش نشانی انجام شد و پس از اطفای حریق و آماده سازی شرایط کاری برای همکاران، 3 تیم تخصصی با تجهیزات کامل از ساعت 8 صبح روز جمعه 24 دی ماه نسبت به تعمیر و تعمیر شبکه اقدام کردند.

مدیر برق بویین زهرا گفت: عملیات تعمیر و ترمیم شبکه آسیب دیده در محوطه چرم بوئین زهرا 14 روز پس از حادثه به پایان رسید و تمامی مشترکان این ناحیه صنعتی برق دار شدند.

وی گفت: 35 شرکت مشترک صنعتی در صنعت چرم داریم که همگی مربوط به برق است و مشکلی برای تامین انرژی مورد نیاز صنایع نداریم.

این مقام مسئول در ادامه میزان خسارت وارده به برق منطقه را تصریح کرد: حادثه آتش سوزی ناحیه صنعتی صنعت چرم بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال خسارت به سیم های برق و شبکه، تجهیزات و یراق آلات در آتش سوزی وارد کرد. سوخت

جباری بیان کرد: حضور مسئولان محترم استانی از جمله استاندار، فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج)، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان و امام جمعه شهرستان در کنار امدادگران و آتش نشانان موجب دلگرمی بیشتر شد. سریعتر کمک کنید که قابل تقدیر است.

مدیر برق شهرستان بوئین زهرا افزود: در بوئین زهرا 57 هزار و 990 مشترک داریم که 80 درصد آنها خانگی، 10 درصد صنعتی و 10 درصد عمومی، تجاری و کشاورزی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید