شبکه ملی اطلاعات نیازی حیاتی که قربانی بی‌توجهی مسئولان شده است/ حملات سایبری به مراکز حساس کشور؛ تاکتیک های نفوذ دشمن

ساعت: 20:56
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779559

عسگر کوهزاد گفت: امروز نیاز به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بیش از هر زمان دیگری احساس می شود زیرا دشمنان نظام از توان نظامی ایران هراس دارند و با جنگ سایبری سعی در ضربه زدن به نظام دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عسگر کوهزاد کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: حفظ و تقویت امنیت و اقتدار نظام اسلامی در گرو حمایت هدفمند مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: برخی عناصر فروخته شده و دشمنان خارجی در صدد تضعیف نظام هستند و روسای دستگاه های اجرایی و مسئولان موظف هستند با تمام توان با دسیسه های دشمنان مقابله کنند.

این کارشناس بیان کرد: حمله سایبری به شبکه سوخت کشور نشان می دهد که دشمن به دلیل ناتوانی در مقابله با کشور در عرصه جنگ سنگین، می خواهد با نفوذ به زیرساخت های امنیتی کشور را مختل کند.

کوهزاد افزود: دشمنان به گونه ای برنامه ریزی کردند که این حمله در آبان ماه انجام شود که نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.

وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که این کشور در سایه امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری است و فیلترینگ سایبری آنها نیز شکست خواهد خورد.

این کارشناس تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) همیشه در صحنه هستند و پشتیبان مرز و بوم ایران هستند و بصیرت مردم به حدی افزایش یافته است که فریب دشمنان انقلاب را نخورند و از مردم پاسداری کنند. خون شهدا

کوهزاد گفت: اکنون نیاز به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بیش از پیش احساس می شود زیرا دشمنان نظام از ترس توان نظامی ایران در صدد ضربه زدن به نظام از طریق جنگ سایبری هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدت‌هاست که دانشمندان سایبری خبر از وقوع جنگ سایبری در کشور می‌دهند، اما متأسفانه مسئولان هنوز به اهمیت این موضوع پی نبرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید