شب تلخ ایزه; غم، ماتم و عصبانیت در جشن تولد

شب تلخ ایزه;  غم، ماتم و عصبانیت در جشن تولد

خبرگزاری تسنیم، ماه منیر مولای راد (مادر کیان) را عامل این اتفاق دانست و در متنی غمگین نوشت: فردی دو بار با خودرو به ماموران نیروی انتظامی حمله کرده است اما رسانه های ضد انقلاب که از روزهای گذشته و با تحرکات مادر کیان پیرفلک در فضای مجازی برای برگزاری این مراسم آماده بهره برداری بودند، در روایت سردرگم شدند. پس از این حادثه.. رسانه های ضد انقلاب بدون اشاره به تعرض عامل این حادثه به ماموران پلیس، به سادگی خبر کشته شدن پسر عموی مادر سیان پیرفلک توسط ماموران پلیس را ارسال می کنند تا ماجرا کاملاً زیر و رو شود.

نورنیوز، یکی از رسانه های نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نیز ماجرا را اینگونه بیان می کند و آن رسانه، منیر ملایراد را در مرکز یادداشت خود قرار داده است: این اقدام جنایتکارانه و مشکوک که بستر اصلی خانواده مرحوم کیان پیرفلک و به ویژه مادرش است، انتشار مطالب تحریک آمیز متعدد در صفحه اینستاگرام مادر کیان پیرفلک «مهمنیر مولایراد» بود که با استقبال گسترده پیشخوان مواجه شد. – رسانه های انقلاب و مخالف در واقع باعث ایجاد فضای منفی علیه نیروهای امنیتی شدند که به دروغ متهم به دست داشتن در قتل کیان شدند.

شب تلخ ایزه;  غم، ماتم و عصبانیت در جشن تولد

با وجود اقدام سریع مسئولان برای شناسایی عاملان تیراندازی با خودروی خانواده پیرفلک که منجر به کشته شدن فرزند خردسال خانواده شد، مادر وی از ابتدای وقوع این حادثه دلخراش تنها بر ادعای خود بدون ارائه مدرک مستند از طریق فضای مجازی تاکید کرده است.

خبرگزاری تسنیم بار دیگر در توضیح این حادثه نوشت: بعد از ماجرای چند ماه پیش در ایذه که منجر به کشته شدن کیان پیرفلاک شد، با وجود تمام تلاش‌هایی که بخش‌های مختلف کشور برای مجازات قاتلان کیان انجام دادند، اما خانم ماه منیر ملای راد، مادر کیان، یکی از اصلی‌ترین عوامل این حادثه بود. آتش افروزان و اغتشاشگران او نه تعادلی در صحبت هایش دارد و نه روند معقولی را در این مدت برای ادامه ماجرای مرگ کیان دنبال کرده است. در حادثه دیروز در ایذه، محمد قنبری از نیروی انتظامی این شهرستان با اقدام خشن پویا مولایی (او نیز دیروز کشته شد) پسر عموی خانم محمود مولایی به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید