شجاعی: متاسفم که نساجی زمین ندارد/ پاکدل: توقعات از پرسپولیس بالاست


زمان: 9:01 شب
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808496

بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل نساجی اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی شجاعی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نساج گفت: برد بسیار مهمی بود و خیلی به بالای جدول نزدیک شدیم. برای این پیروزی خیلی تلاش کردیم و به هدفمان رسیدیم. ادامه نیم فصل دوم شرایط بسیار سختی است و امیدوارم با اتحادی که بچه ها دارند و با حمایت مدیران باشگاه موفق شویم.
بازیکن پرسپولیس درباره اینکه مازندرانی است و نساج باید در مشهد بازی کند، گفت: از این بابت خیلی متاسفم. من خودم برای نساجی بازی کردم و این تیمی است که با هوادارانش زنده است. وقتی وارد قائم شهر شدیم هواداران انرژی زیادی به ما دادند و حالا بازیکنان از شهر خود دور شده اند و مهمان محسوب می شوند. امیدوارم بتوانم زمین خوبی در خور نام این تیم بسازم.

پاکدل: انتظارات از پرسپولیس زیاد است

حامد پاکدل پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی درباره گل خود و شادی گلش در این دیدار گفت: خیلی مهم است که در ابتدای نیمه دوم بازی را با پیروزی آغاز کنیم و شرایطمان را بهتر کنیم. در جدول.» دیدار سختی بود، اما خدا را شکر توانستیم تدابیری را که مدیریت تیم و مربی خود در نظر گرفته بود به بهترین نحو اجرا کنیم و نیم فصل دوم را خیلی خوب شروع کنیم.
وی ادامه داد: خدا نکند برای مسابقات بعدی با تمام وجود به میدان برویم چرا که هر مسابقه حکم نهایی دارد. امیدوارم بالاخره قهرمان شویم. توقعات از پرسپولیس بالاست. جراحات ناخودآگاه هم دریافت کردیم. الان شرایط خوب است و امیدوارم بتوانیم برای تیممان مثمر ثمر باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید