شرطی که مدافع تیم ملی را دوباره پرسپولیسی می کند

باشگاه پرسپولیس در حالی که ملی پوشان در اردوی تیم ملی خارج از کشور هستند، تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته را آغاز کرده است.

از این رو رضا درویش مدیرعامل سرمایه سره پوشان مذاکراتی را با عوامل رسمی آنها آغاز کرد تا در اسرع وقت قرارداد خود را تمدید کند.

«جورجی گلسیانی» مدافع گلزن فصل گذشته پرسپولیس که به دلیل عملکرد بی نقصش به اردوی تیم ملی گرجستان دعوت شد، یکی از افرادی است که برای ماندن در این تیم با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شده است.

گلسیانی تنها شرطش را دریافت ارز در قراردادش اعلام کرده و با توجه به دعوت به اردوی تیم ملی گرجستان، قصد دارد گزینه ملی پوش را نیز در قراردادش قرار دهد.

درویش همچنین قصد دارد با این بازیکن به توافق مالی لازم برسد تا بتواند در دور جدید تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند.

گلسیانی در حالی به تمدید قرارداد با پرسپولیس نزدیک است که محمد محبر، معاون اول رئیس جمهور در نامه ای به وزارت ورزش و جوانان خواستار عدم ثبت قرارداد دلاری برای جذب بازیکن و مربی خارجی در فوتبال و ورزش ایران شده است. برنا فیروزی، معاون توسعه مدیریت و در نامه ای به رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس کمیته پارالمپیک، مدیران باشگاه های پرسپولیس و استقلال و روسای فدراسیون ها منابع وزارت ورزش و جوانان از “درخواست استفاده از ریال یا سایر ارزهای جایگزین منطقه ای به جای دلار” به آنها اطلاع دادند.

بر اساس این نامه تیم های پرسپولیس و استقلال از امضای قرارداد دلاری و یورویی منع شده اند اما سایر تیم های لیگ برتری به دلیل اینکه زیر نظر وزارت ورزش و جوانان نیستند چنین محرومیتی ندارند.

با این حال دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید از او پیروی کنند اما در عمل چنین اتفاقی رخ نداد.

دیدگاهتان را بنویسید