مدافع تیم ملی در آستانه پرسپولیسی شدن است

مدافع تیم ملی در آستانه پرسپولیسی شدن است

محمدحسین کنعانی زادگان اکنون به هدف شماره یک نقل و انتقالات تبدیل شده است. این مدافع ملی پوش ایرانی که دو فصل در لیگ قطر حضور داشت، حالا در کنار پیشنهادات خارجی خود، تراکتورسازی، پرسپولیس و سپاهان لیگ برتر ایران را به عنوان مشتریان جدی می بیند.

با جذب شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و سعید آقایی شاید یکی از جذابیت های لیگ اضافه شدن کنعانی ها به این بازیکنان برای تکمیل تشکیل خط دفاعی تبریزی باشد اما حالا سپاهان را مشتری خود می بیند و مذاکرات جدی را دنبال می کند. با پرسپولیس .

پرسپولیسی ها که همچنان با گئورگی گلسیانی در حال مذاکره هستند و قرارداد دلاری این مدافع گرجستانی برای آن ها تبدیل به یک چالش شده است، با توجه به پیشنهاد 600 هزار دلاری گلسیانی، او بدش نمی آید زوج خط دفاعی تیم ملی را در ترکیب تیمش داشته باشد. فصل ضمن اینکه مشکل قرارداد دلاری و پیشنهاد این مدافع گرجستانی او را از روند مذاکرات دور کرد.

محمدحسین کنعانی زادگان، ملی پوش سابق پرسپولیس که یکی از پیشنهادات جذابش حضور در لیگ امارات است آخرین روند مذاکراتش با پرسپولیس را دنبال می کند. جایی که باید منتظر ساعت های باقی مانده برای نهایی کردن این سوال باشید.

با این حال اکنون گمانه زنی های جدی پیرامون بازگشت این ملی پوش تاثیرگذار به پرسپولیس وجود دارد و باید دید در روند مذاکرات طرفین چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید