ستاره تیم ملی امید در یک قدمی پرسپولیسی شدن است

ستاره تیم ملی امید در یک قدمی پرسپولیسی شدن است

پرسپولیس در این فصل عملکرد خوبی نداشت و بعد از 5 فصل نتوانست جامی کسب کند. به گفته کارشناسان فوتبال ایران به خصوص پیشکسوتان پرسپولیس، این تیم در فصل آینده نیاز به تغییرات زیادی دارد.

یکی از مشکلات پیش روی پرسپولیس، میانگین سنی بالای این تیم و بالا رفتن سن بازیکنان زیاد است. از این رو پرسپولیسی ها قصد دارند برای فصل آینده چند بازیکن جوان را به تیم خود اضافه کنند. کادرفنی و مدیران پرسپولیس با تکیه بر چند بازیکن ملی پوش فصل آینده تیم خود را جوان کرده و قصد دارند آنها را به تیم خود بیاورند. یکی از این افراد محمد هدبنده لو هافبک تیم فوتبال ذوب آهن است.

این بازیکن که پیش از این در پیکان بازی کرده است در این فصل یکی از بهترین های لیگ ماست و عملکرد خوبی در تیمش داشت. هدبنده لو که فقط 22 سال دارد در تیم ملی امید نیز بازی می کند و یکی از نفراتی بود که مهدی مهدوی کیا به مسابقات زیر 23 سال عراق دعوت کرد.

هافبک فعلی که در پایان فصل این بازیکن آزاد می شود، طی روزهای گذشته با مدیران پرسپولیس دیدار و به توافق اولیه رسیده است. نماینده این بازیکن روز دوشنبه مذاکرات نهایی را با مدیران پرسپولیس انجام داد و توافقات خوبی انجام شد. قرار است پس از بازگشت هدبنده لو از عراق، قرارداد محمد با پرسپولیس امضا شود.

هدبند لو که این روزها در اردوی تیم ملی امید در عراق حضور دارد، خودش علاقه مند به دیدار پرسپولیس است و احتمالا باید او را پرسپولیسی فصل آینده بدانیم.

دیدگاهتان را بنویسید