شرط تمدید ثبت نام مجردان در نهضت ملی مسکن

شرط تمدید ثبت نام مجردان در نهضت ملی مسکن

روز جدید :برای داوطلبانی که شرط چهارم را داشته باشند از طریق پیامک به آنها اطلاع داده می شود و افراد واجد شرایط به صورت الکترونیکی وارد بانک می شوند تا برای آنها حساب باز کرده و مراحل را طی کنند.
به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی تا کنون سه میلیون و 179 هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد 320 هزار نفر مرد مجرد بالای 23 سال هستند. به گفته محمودزاده، در صورت وجود تقاضای قابل توجه، مهلت ثبت نام مجردها تمدید می شود و در غیر این صورت ثبت نام 20 بهمن ماه به پایان می رسد.

از زمان آغاز فراخوان ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن (سامان) در 28 مهرماه، 3 میلیون و 179 هزار نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 320 هزار نفر مرد مجرد بالای 23 سال هستند. معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: در صورتی که با تقاضای قابل توجهی برای ثبت نام مجدد مردان مجرد مواجه شویم، امکان تمدید وجود دارد. در غیر این صورت لیست ثبت نام در تاریخ 20 بهمن ماه بسته خواهد شد.

محمد محمودزاده گفت: برای بیشتر این موضوع یعنی. بیش از 3 میلیون نفر معادل 95 درصد متقاضیان، سه شرط اصلاح فرم ج، نداشتن ملک خصوصی و ازدواج در ستاد و لیست افراد تصفیه شده برای بررسی شرط چهارم به نقشه استان ارسال شد. تاریخچه اقامت منتشر می شود. ولایات هم شرط چهارم را مشخص می کنند، یعنی. سابقه سکونت حداقل 5 ساله یا مدرکی دال بر سکونت در شهر متقاضی مسکن که نتیجه بررسی را ثبت و به ستاد گزارش می دهد.

محموده ابراز امیدواری کرد که این قسمت از پالایشگاه در استان ها و شهرهای جدید احداث و به زودی تکمیل شود.

وی تصریح کرد: برای داوطلبانی که شرط چهارم را داشته باشند از طریق پیامک به آنها اطلاع داده می شود و افراد واجد شرایط به صورت الکترونیکی وارد بانک می شوند تا نسبت به افتتاح حساب و طی مراحل خود اقدام کنند.

محموده در خصوص ثبت نام خود مالکان و معرفی آنها در بانک های موجود برای دریافت تسهیلات از محل طرح ملی مسکن اعلام کرد: در بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات.

بنابراین گزارش، قانون جهش تولید و عرضه مسکن (نهضت ملی مسکن) مصوب 17 مرداد 1400 از برنامه های بزرگ دولت سیزدهم بود. با ترکیب نهضت ملی مسکن و اقدام ملی مسکن، دولت قصد دارد چهار میلیون خانه در چهار سال بسازد. بانک ها موظف شدند سالانه 360 هزار میلیارد تن تسهیلات برای طرح جهش به تولید و عرضه مسکن کنار بگذارند. بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی تا 15 بهمن 1392، 209212 مورد تعمیرات انجام شده است. نهضت ملی مسکن و زمینی به مبلغ یک میلیون تهیه کرد.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی وعده داده است که 800 هزار واحد نهضت ملی مسکن تا پایان امسال به مرحله اجرا می رسد. وام این واحدها در تهران 450 میلیون تن، سایر کلانشهرها 400 میلیون تن، مراکز استان ها 350 میلیون تن، سایر مناطق شهری 300 میلیون تن و روستاها 250 میلیون تن با حداکثر سود 18 درصد است. براساس آخرین برآوردها قیمت تمام شده هر مترمربع واحد نهضت ملی مسکن 4.7 میلیون تن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید