شرط عجیب حضور مدیرعامل پرسپولیس در جلسه مجوزهای حرفه ای!

به گزارش خبرورزشی، سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از پایان بازی مصاحبه ای انجام داد و گفت: اولین بحث ما مجوز ارتقای حرفه ای بود که عزیزی هادم بلافاصله برای فردا (یکشنبه) جلسه گذاشت تا در خدمت سعید عباسی و مصطفوی باشد. تصمیم گیری در مورد فینال برای حرفه ای بودن است. مصاحبه ها و صحبت های برخی از دوستان جای تعجب دارد. عزیزی هادم در این مورد بسیار جدی است و منافع ملی برای او مهمتر از هر چیز دیگری است. او گفت: اجازه نمی دهیم حقوق هیچ باشگاهی ضایع شود.

شنیده ایم یکی از شروط مجید صدری برای جلسه در خصوص مجوز حرفه ای، غیبت کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق استقلال و عضویت در کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها است!

افشین پیروانی اخیرا مصاحبه ای انجام داده و گفته است که می خواهند به جای پرسپولیس تیم دیگری را در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کنند.

کاظم علیایی بلافاصله واکنش نشان داد و گفت: این مسائل دور از ذهن نیست و نباید بعد از مسابقه مطرح شود، زیرا مسائل فنی محسوب نمی شود و صرفاً مسائل مدیریتی است. آقای پیروانی سرپرست تیم است و این مسائل به ایشان ربطی ندارد. چون موضوع کاملا مدیریتی است و در یک روال قانونی با مدیریت باشگاه پرسپولیس در ارتباط هستیم. گاهی نمایندگان این باشگاه برای اطلاع بهتر به جلسات ما می آیند. برخی از مشکلات پرسپولیس به صورت مخفیانه با خود باشگاه یا حتی با جلسه در میان گذاشته می شود. سرپرست محترم پرسپولیس در مورد مسائلی که اصلا در حوزه فعالیت ایشان نیست اظهار نظر کردند. برای بررسی مسائل و کمک به تیم های ایرانی که بعضاً علاوه بر داریوش مصطفوی، رئیس فدراسیون و آقای بهاروند هم حضور دارند، جلسه می گذاریم و همانطور که گفتم همه مسائل و مشکلات گریبانگیر باشگاه پرسپولیس یا در جلسه می شود و برخی “این موارد تا حد زیادی محرمانه است و نباید در رسانه ها گزارش شود.”

حالا مجید صدری در دفاع از افشین پیروانی از رئیس فدراسیون خواسته است تا بدون حضور کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال با داریوش مصطفوی و سعید عباسی جلسه صدور مجوز حرفه ای برگزار کند.

دیدگاهتان را بنویسید