شرط مهم کاهش قیمت سکه در بازار/ طلا و سکه بخریم یا نه؟

شرط مهم کاهش قیمت سکه در بازار/ طلا و سکه بخریم یا نه؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر می گوید: مردم بهتر است مصنوعات طلا بخرند.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، با اشاره به اینکه حباب سکه امامی به 5 میلیون تومان رسیده است، می گوید: شرط جهش حباب سکه این است که بانک مرکزی پیشنهاد دهد. کمی بیشتر، نه تنها ربع سکه. مدیریت نیز باید در مورد عرضه نیم سکه و سکه کامل به توافق برسد.

بذرافشان می افزاید: همیشه گفته ایم و الان هم می گوییم حباب سکه توجیه اقتصادی ندارد و غیرکارشناسی و بیش از حد است. یک راه حل برای باد کردن حباب سکه این است که مردم هنگام باد کردن حباب، مصنوعات طلا را انتخاب کنند.

سکه به 20 میلیون تومان کاهش می یابد؟

وی در پاسخ به این سوال خبرآنلاین که در صورت ترکیدن حباب سکه احتمال کاهش قیمت تا سطح 20 میلیون تومان وجود دارد؟ وی می گوید: در ابتدای سال حباب سکه 300 هزار تومان بود اما اکنون به 5 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: اگر قرار است این حباب بترکد باید اتفاق بیفتد، اما باید برنامه ریزی و مدیریتی برای کوبیدن حباب سکه وجود داشته باشد.

بذرافشان تاکید می کند: بر این اساس مردم باید به سمت خرید مصنوعات طلا بروند، بهتر است در این شرایط توجیه اقتصادی داشته باشد و همچنین بخش تولید را تقویت کند.

دیدگاهتان را بنویسید