شرط پیروزی یک ملت داشتن روحیه مقاومت است/ در شرف محو رژیم صهیونیستی از صحنه زمان هستیم.


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899877

سردار سلیمانی گفت: استکبار جهانی فکر نیل را به فرات در ذهن می آورد اما اکنون در مسیر محو رژیم صهیونیستی از صحنه زمان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار غلامرضا سلیمانی در جشنواره دف نوازی سنندج که به مناسبت ربیع الاول برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ پاسداری که مردم عزیز کردستان در ایجاد آن نقش بسزایی دارند. امروزه یک فرهنگ رهایی بخش محسوب می شود.

وی افزود: قدرت تجهیزات و تکیه بر فناوری سلاح نمی تواند عامل پیروزی باشد، بلکه شرط پیروزی یک ملت داشتن روحیه مقاومت است و این درسی است که مردم ایران معلم این مکتب بوده اند. مقاومت در دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز این مدرسه به ملت هایی که می خواهند مستقل باشند در تمام دنیا آموزش می دهد.

سردار سلیمانی افزود: دشمن به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی کردستان همواره ولع این منطقه از میهن اسلامی را داشته است، اما مردم کردستان و پیشمرگان مسلمان کرد با بصیرت خود با فداکاری و فداکاری خود با توطئه های تجزیه طلبانه دشمنان مقابله کردند. هزاران شهید، جانباز و آزاده را تقدیم انقلاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی اندیشه نیل تا فرات را پرورش دادند اما با پیروزی انقلاب اسلامی این توطئه آنها نقش بر آب شد و اکنون در آستانه محو رژیم صهیونیستی از صحنه زمان هستیم. .

سردار سلیمانی افزود: رژیم صهیونیستی هم اکنون به دنبال دیوارهای 6 متری در اطراف آنها است و نقشه آنها از نیل تا فرات شکست خورده است.

وی تصریح کرد: اگر این توطئه رژیم صهیونیستی محقق می شد چیزی از جهان اسلام باقی نمی ماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر به ملت ایران فشار وارد می شود به این دلیل است که ملت ایران نقشه های استکبار جهانی را که در مرکز صهیونیسم بین الملل قرار دارد خنثی کرده است.

سردار سلیمانی افزود: صهیونیسم به دنبال تسلط بر کل جهان است و عرصه های اقتصادی، علمی و فرهنگی جهان را تحت نفوذ خود قرار داده است که در پروتکل 22 صهیونیست ها به آن اشاره شده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس از مرزهای جغرافیایی، ناموس و آزادی خود دفاع کرد و بیش از 250 هزار شهید تقدیم کرد و خالق فرهنگ به روز عاشورا و ایثار و صبر اسلامی در دنیای مدرن شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود گفت: مردم ایران دارای نظام سیاسی مستقلی هستند که بر اساس مردم سالاری اسلامی شکل گرفته است و کشور ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد.

سردار سلیمانی افزود: ملت ایران ملتی نیست که متوقف شده و پیشرفت و آبادانی را رها کرده باشد و در جایی که در مسیر مردم سالاری اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس حرکت کرده‌ایم به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌ایم، اما در بخش هایی که در آن تعدادی تلاش برای ثبت کپی وجود دارد. زمانی که بانک های جهانی این کار را انجام دادند، ما مشکلاتی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شاهد تروریسم اقتصادی و ناکارآمدی های داخلی بوده ایم که باعث ایجاد شکاف بین فقیر و غنی شده است و اکنون در مسیر اصلاحات قرار داریم و بدون شک روزهای خوبی برای اقتصاد کشور در پیش است.

رئیس سازمان بسیج مصطفین تصریح کرد: تمرکز دولت سیزدهم بر اصلاح اقتصاد کشور است و امیدواریم روند توسعه و محرومیت زدایی در استان هایی مانند کردستان تسریع شود.

سردار سلیمانی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای محرومیت زدایی در استان هایی مانند کردستان به میدان آمد.

وی خاطرنشان کرد: ما در عرصه های مختلف در کشور خود به خودکفایی رسیده ایم و الهام بخش دیگر ملت های آزادی خواه جهان بوده ایم.

سردار سلیمانی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: جبهه مقاومت انعکاس فرهنگ مقاومت مردم ایران و مردم کردستان است و نمی توان جلوی این فرهنگ را گرفت.

وی افزود: این فرهنگ برخلاف میل دشمنان در حال تقویت و گسترش است و به عنوان یک گفتمان آزادیبخش به کمک ملت های مستضعف جهان خواهد آمد.

رئیس سازمان بسیج مصطفین خاطرنشان کرد: جهاد روایتی با اخذ ودیعه از عرصه هنر باید مورد توجه قرار گیرد و بسیجیان در این زمینه نقش آفرینی کنند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: رگبار پیروزی های جمهوری اسلامی و ملت ایران ادامه دارد زیرا مردم ایران حق را می گویند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید