شرم و تهدید به کشتن دختر شیرازی توسط مرد معروف/ انتشار عکس های برهنه

شرم و تهدید به کشتن دختر شیرازی توسط مرد معروف/ انتشار عکس های برهنه

روزنو: رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری فردی که با انتشار عکس های شخصی در واتس اپ قصد بدنام کردن شاکی را داشت، خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر گفت: فردی ناشناس پس از مراجعه به دختر 20 ساله شیرازی و طرح شکایت در این پلیس در فضای مجازی با انتشار عکس های خصوصی در واتس اپ اعلام کرد. و تهدید به مرگ رسوایش کنید و این پرونده ویژه را در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار دهید.

وی گفت: پس از حضور شاکی، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی و پس از جمع آوری مستندات پرونده از کارشناسان پلیس فتا، در نهایت متهم به همراه دستگاه های هوشمند برای ارتکاب جرم دستگیر شد. “
تهدید به قتل و توهین دختر جوان توسط پسر عمویش

این افسر پلیس تصریح کرد: در ابتدا متهم که پسر عموی شاکی بود منکر ارتکاب جنایت شد. اما پس از مواجهه با مدارک شمارش شده توسط کارشناسان پلیس ناچار به اعتراف می شود.

این افسر ادامه داد: در بازجویی اولیه مشخص شد متهم به دلیل مشکلات خانوادگی که قبلا با متقاضی داشته، عکس های خود را در فضای مجازی منتشر کرده است.

سرهنگ سلیمانی افزود: بر اساس قانون هرگونه توهین، توهین یا انتشار تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم تلقی شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای مجازی و به ویژه شبکه های اجتماعی حائز اهمیت است.

رئیس پلیس فتا فارس خاطرنشان کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir برای گزارش های مردمی و یا از طریق شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید