شروع ثبت نام آزمون آیلتس + جزئیات

شروع ثبت نام آزمون آیلتس + جزئیات

داوطلبان آزمون آیلتس از بعدازظهر امروز یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ثبت نام کنند.

داوطلبان شرکت در آزمون آیلتس می توانند از بعدازظهر امروز یکشنبه 4 اردیبهشت 1402 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ثبت نام کنند.

متقاضیان پس از ورود به پورتال سازمان سنجش آموزش کشور باید مراحل زیر را برای ثبت نام انجام دهند:

1- سامانه اینترنتی سازمان سنجش را به آدرس ielts.sanjesh.org بررسی کنید

2- مراکز و تاریخ آزمونی که مجاز به شرکت در آن هستید را از لینک مراکز مجاز بالای صفحه مشاهده کنید.

3- اعلام اطلاعات شخصی و شماره تلفن همراه در سایت فوق

3- در صورت صحت اطلاعات شخصی به سایت ielts.idp.com هدایت می شوند

4- تاریخ، مرکز و سایر اطلاعات درخواستی را طبق دستورالعمل سایت IDP پر کنید و نسبت به رزرو آزمون اقدام کنید.

5- در مرحله آخر هزینه ثبت نام را به حساب مرکز مورد نظر واریز نمایید

6- بعد از 24 ساعت در صورت عدم وجود مشکل آزمون رزرو شده در سایت IDP تایید می شود.

پیش از این سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده بود که ثبت نام آزمون آیلتس پس از رفع مشکلات به پایان رسیده و به زودی تاخیر آغاز می شود.

بر اساس مصوبه 798 شورای عالی انقلاب فرهنگی، وظیفه سازماندهی، صدور مجوز و نظارت بر آزمون های بین المللی از جمله آیلتس بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور و با اقدامات پیگیری و پس از رفع مشکلات برگزاری می باشد. آزمون و طبق توافقات منعقده با موسسه IDP امکان ثبت نام در این آزمون وجود دارد و آزمون آیلتس توسط مراکز اصلی زیر نظر سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آزمون آیلتس بر برگزاری و نظارت بر برگزاری آزمون، مدیریت ارتباط بین موسسه اعطای آزمون (IDP) با مراکز و سایت های خارجی برگزار کننده آزمون، حفظ حقوق داوطلبان و تامین سلامت در آزمون آیلتس تاکید دارد. معاینه و با هماهنگی نهادهای ناظر در حین مشاهده. برگزارکننده آزمون در سطح کشور اقدامات لازم را برای برگزاری این آزمون انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید