شروع ثبت نام پایه های ابتدایی، هفتم و دهم / بدون نیاز به ثبت نام اولیای راهنمایی


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840626

رئیس اداره ثبت نام آموزش و پرورش: ثبت نام دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی از هفته اول خرداد ماه در مدارس آغاز و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدمعتبی هاشمی گفت: برای پایه های اول، هفتم و دهم دوره ابتدایی والدین می توانند با حضور در مدارس مورد نظر خود از فرزندان خود ثبت نام کنند اما نیازی به ثبت نام بین کلاس ها از سوی اولیا نیست و سامانه طراحی شده به دانش آموزان اجازه ثبت نام می دهد. پس از پذیرش، به طور خودکار در سطح بالاتر ثبت نام می کند.

وی افزود: امسال نزدیک به 16 میلیون دانش آموز برای شرکت در کلاس ها آماده می شوند که از این تعداد بیش از 1.5 میلیون دانش آموز کلاس اولی هستند.

هاشمی همچنین با بیان اینکه تعیین حریم مدارس بر عهده مراکز استانی و منطقه ای است و تایید و تایید مدارک سکونت دانش آموزان نیز بر عهده مدیران مدارس است.

وی گفت: امسال با تمرکززدایی، ستاد ثبت نام مدارس باید نظر اولیا را در خصوص ثبت نام دریافت کند و با انتقال آن به ستاد ثبت نام منطقه، مدل های مناسب هر منطقه را در سال های آینده معرفی کند. “

هاشمی درباره آموزش های دریافتی نیز گفت: سازمان مدارس غیردولتی در حال بررسی میزان آموزش است و تا زمان اعلام نهایی مدارس موظف به آموزش در سال گذشته هستند.

وی افزود: در صورت افزایش شهریه، مابه التفاوت بعداً توسط والدین دریافت می شود، اما در هنگام ثبت نام نباید آموزش تکمیلی دریافت شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره ثبت نام دانش آموزان گفت: مدارس هیأت امناء و دولت هنگام ثبت نام فقط از اولیا دفترچه و بیمه دریافت کنند. هزینه مشخصی وجود دارد که باید روی تابلو و در حضور همه والدین نصب شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید