شروع کنسرت ها با بلیت 700 هزار تومانی / هیچکس علاقه ای به مخاطب ندارد!


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836127

پس از گذشت دو سال از تعطیلی کنسرت‌های موسیقی، اکنون در کیش، تهران و شهرستان‌ها، قیمت بلیت‌های نجومی این کنسرت‌ها که گاه تا ۷۰۰ هزار جلد می‌رسد، کنسرت را محدود به اقشار متمول و مرفه جامعه کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بدون شک کرونا آسیب‌ها و آسیب‌های زیادی به رویدادهای فرهنگی از سینما، تئاتر، نمایشگاه کتاب گرفته تا کنسرت‌های موسیقی وارد کرده است، به طوری که بسیاری از سینماها و تئاترها با وجود واکسیناسیون عمومی و کاهش مرگ‌ومیر تاج‌ها هنوز زنده نمانده‌اند. قبل از تاج برگرد.

شاید در این میان، باندها ضربات جدی تری از این ویروس شریر خورده باشند. در هر صورت، علیرغم دوران سلطنت، گروه های سینمایی، چه در تلویزیون، چه در سینما و چه در شبکه سینمای خانگی، طبق پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دادند. کسب درآمد کنید و از آنجا که برگزاری کنسرت های موسیقی در دوران تاج و تخت با خطرات بسیار انتشار ویروس همراه بود، دو سال کمتر کنسرت برگزار شد.

به طور کلی شرایط حضور در کنسرت و هیجانی که هنگام تماشای اجرا به وجود می آید باعث می شود مخاطب پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت نکند و با تماشای فیلم در سینما تفاوت زیادی دارد.

و اکنون پس از گذشت دو سال از تعطیلی کنسرت های موسیقی، کم کم شرایط برای آنها فراهم شده و بسیاری از خوانندگان موسیقی به ویژه خوانندگان موسیقی پاپ در شهرهای مختلف به ویژه در کیش و تهران برنامه های اجرایی خود را منتشر کرده و بلیت فروخته اند، پس روشن کنید. نور موسیقی کانتری دوباره

اما لحظه ای که توجه اکثر رسانه ها و مخاطبان این کنسرت ها را به خود جلب کرد افزایش قیمت بلیت این کنسرت ها بود که گاهی به 700 هزار تن می رسید.سریال ثروتمندان جامعه محدود و تعمیم یافته است و سهم سایرین مردم یک نگاه غم انگیز به این داستان.

این در حالی است که سازندگان موسیقی دلیل اصلی این افزایش قیمت ها را افزایش اجاره بهای سالن های کنسرت عنوان می کنند و صاحبان سالن ها توپ را به زمین افزایش بی دلیل تورم در دو سال اخیر انداخته اند. آنها مجبور نیستند میلیون ها دلار را برای تماشای یک کنسرت موسیقی با خانواده خود بدون هیچ حمایتی خرج کنند.

شاید یکی از راه های حمایت از این مخاطب، برگزاری کنسرت های موسیقی خیابانی و دعوت از خوانندگان مطرح با حمایت خدمات شهری مانند شهرداری ها باشد. نمونه ای که در شب های ماه رمضان در پارک آب و آتش دیدیم.

بیدل به خوانندگی و رهبری حسام الدین سراج، سالار عقیلی، کایر، علی قمصری، وحید تاج و محمد اصفهانی خوانندگان و گروه های موسیقی ایران و مناطق بودند که از اردیبهشت ماه در پارک آب و آتش حضور داشتند. به ترتیب 5 از 10. برای تهرانی ها کنسرت خیابانی در فضای باز در قالب اجرای رایگان برگزار کردند و با استقبال بسیار مردمی مواجه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید