شریعتمداری: ایران باید اعضای سفارت آلمان را از خروج منع کند

شریعتمداری: ایران باید اعضای سفارت آلمان را از خروج منع کند

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به واکنش آلمان به اعدام جمشید شرمهد نوشت: ایران می تواند و باید در اولین گام اعضای سفارت آلمان و افسر اطلاعاتی مستقر در آلمان را ممنوع کند. سفارت که رابط جمشید شرمهد با (BND) بود و هویتش توسط شرم هد فاش شد تا او را به دادگاه احضار و محاکمه کند.

1- وزارت امور خارجه آلمان در اعتراض به حکم اعدام «جمشید شرمهد» سرکرده گروهک تروریستی «تندر»، کاردار ایران در برلین را احضار و دو کارمند سفارت ایران را اخراج کرد! جمشید شرم هد که به ارتکاب چندین اقدام تروریستی و کشتار ده ها نفر اعتراف کرده و علاوه بر اعترافات صریح، مدارک این جنایات را نیز در اختیار دارد و دارای تابعیت دوگانه آلمانی است.

برخی از اقدامات وحشیانه این تروریست عبارتند از:

انفجار بمب در حسینیه شیراز که منجر به شهادت 14 تن از عزاداران حسینی (ع) و مجروح شدن 300 تن دیگر شد.

سوء قصد در سد سیوند شیراز و برنامه ریزی برای ترور مسئول این پروژه.

انفجار و بمب گذاری در مغازه کفش فروشی حرم مطهر امام خمینی (ره).

او در حالی که مشغول ساخت و تهیه بمب است، هتل جهان تهران را به آتش می کشد.

ارتباط مستقیم و ضبط شده با 9 افسر اطلاعاتی سیا.

انجام 5 عملیات تروریستی در نقاط مختلف کشور.

23 عملیات تروریستی را طراحی کرد که با دستگیری او شکست خورد.

و…

2- دادگاه رسیدگی به جنایات این بذر اختلاس و فساد در 7 جلسه با حضور این تروریست وحشی و وکیل وی و شاکیان و خانواده شهدای مقتول وی و به ریاست قاضی صلواتی تشکیل شد. بود اعتراف کرد و دهها سند غیرقابل انکار در مورد ارتکاب جرایم مذکور در دادگاه ارائه شد.

3- با توجه به موارد ذکر شده، کوچکترین تردیدی وجود ندارد که جمشید شارمهد وظیفه انجام عملیات تروریستی توسط دولت آلمان و اقدامات وزارت خارجه آلمان در احضار کاردار ایران و اخراج دو تن از مقامات سفارت را بر عهده داشته است. جمهوری اسلامی ایران یک عملیات سرکش است و قرار بود “پیشرفت” رد پای دولت آلمان را در این عملیات تروریستی پاک کند. زیرا طبق عرف معروف دیپلماتیک، وقتی یک تبعه خارجی مرتکب جرم می شود، دولت وی (شرم هد دارای تابعیت دوگانه آلمانی بود، اگرچه ایران تابعیت مضاعف را قانونی نمی داند)، سعی می کند از این وضعیت خارج شود، اما دولت آلمان با وجود اینکه تمام اسنادی که از جنایات فراوان این تروریست می گویند، او با فرار سعی در انکار حقیقت دارد! چرا؟! بخوانش!

4- جمشید شرمهد دارای تابعیت دوگانه ایرانی – آلمانی بود و تحت نظارت سفارت آلمان در ایران بود و از طریق سفارت آلمان با مسئول سازمان اطلاعات آلمان (Bundes nachrichten dienst) در تماس بود. حال چگونه می توان باور کرد که دولت آلمان و BND این کشور از فعالیت های تروریستی وی در جمهوری اسلامی ایران مطلع نبوده و نقش سفارت آلمان را در ترورها و ترورها فاش کرده اند، این دقیقاً همان نگرانی و نگرانی است که دولت انگلیس پس از افشای اطلاعات محرمانه خود توسط علیرضا اکبری مواجه شد.

5- آلمان با استناد به کاردار و اخراج دو تن از مقامات سفارت ایران در تلاش است تا از مسئولیتی که در قبال جنایات جمشید شرمهد بر عهده داشت بگریزد. با توضیح اینکه دولت آلمان در تلاش است تا واکنش ایران به جنایات هولناک اطلاعات آلمان را تا حد «مبارزه در نوع»، یعنی احضار سفیر آلمان و اخراج دو مقام از سفارت آن کشور، محدود و تنزل دهد. ممانعت ایران از محاکمه سفیر آلمان و شکایت از آلمان به دیوان بین المللی دادگستری!

6- انتظار می رود جمهوری اسلامی ایران و به ویژه دستگاه های اطلاعاتی کشورمان در دام این نقشه فریبکارانه گرفتار نشوند و به اخراج دو نفر از مقامات سفارت این کشور برای رسیدگی به جنایات آلمانی ها بسنده نکنند. دولت. در میان آنها ده ها شهید و صدها قربانی وجود دارد. ایران می تواند و باید در گام اول اعضای سفارت آلمان را ممنوع کند و افسر اطلاعاتی مستقر در سفارت آلمان را که رابط جمشید شرمهد (BND) بوده و هویتش توسط شارمهد فاش شده است احضار و محاکمه کند و گام بعدی باید این باشد. شکایت از دولت آلمان در دیوان کیفری بین المللی به جرم اعزام تروریست و سلاخی مردم مظلوم کشورمان.

دیدگاهتان را بنویسید