شطرنج تاتا فولاد قرعه کشی ملی پوشان شطرنج ایران در دور اول

ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1922718

شطرنج بازان ایرانی در اولین دوره رقابت های شطرنج فولاد تاتا به تساوی رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هشتاد و پنجمین دوره مسابقات شطرنج فولاد تاتا از روز گذشته در هلند آغاز شد. در اولین دوره از هشتاد و پنجمین دوره مسابقات شطرنج تاتا استیل، پرهام مکسودلو شطرنج باز شماره یک ایران به مصاف کیمر آلمان رفت و به تساوی رسید. ملی پوش شطرنج باز ایران در حالی که در جدول مسترها با ریتینگ 2719 حضور داشت به دست آمد. حریف وی در دور اول این رقابت ها امتیاز 2696 را کسب کرد. کیمر آلمانی مدال نقره بخش سریع مسابقات جهانی در آلماتی و به خوبی آماده شد.

سید محمد امین طباطبایی دیگر ملی پوش شطرنج ایران که در این مسابقات به عنوان قهرمانی جدول چلنجر دست یافت، در دور نخست به مصاف آدهیبان هند رفت و به تساوی هم رسید. این تساوی برای ملی پوش ایرانی با ریتینگ 2686 به دست آمد، همچنین حریف هندی وی ریتینگ 2610 را به دست آورد و به دلیل تساوی، ملی پوش ایرانی یک واحد ریتینگ زنده را از دست داد.

علیرضا فیرزوجا در این مسابقات برنده نشد و غایب بزرگ این مسابقات محسوب می شود. هشتاد و پنجمین دوره مسابقات تاتا استیل یک مسابقه 14 نفره است که از 14 تا 29 ژانویه در هلند برگزار می شود. پرهام مکسودلو به جای دودا در این مسابقات شرکت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید