شناسایی۳۳ مورد پروژه تخریب دیوارهای خطرآفرین در اصفهان

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان اعلام کرد:

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان از شناسایی 33 مورد پروژه تخریب دیوار خطرناک در اصفهان با اعتبار بیش از 11 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

سید سلمان قاضی اصغر با اعلام این خبر گفت: با تلاش نیروهای یگان پیشگیری از وقوع جرم شهری با اجرای عملیات رفع خطر از بافت های فرسوده با خطر فوری 33 مورد شناسایی و موارد حادثه ساز با خطر سقوط سازه های تخریب شده از جمله در کوی امام دوازدهم در خیابان های قدس، نبوی منش، بهش و میرزاطاهر، خطر را برای شهروندان برطرف کرد.

وی افزود: برای رعایت موازین شهرسازی، ساختمان های فرسوده و نامناسبی که در خیابان، کوچه یا میدان واقع شده و مغایر با نظافت، زیبایی شهر و یا موازین شهرسازی هستند، پس از طی مراحل قانونی و اطلاع رسانی های لازم، انجام می شود. مشمول ماده 110 قانون شهرداری ها می شود.

بخشدار 9 شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات تسطیح و پاکسازی اراضی بایر به صورت مستمر در منطقه بر اساس بند هنر ادامه دارد. 110 قانون شهرداری ها گفت: در این عملیات 31 مورد و بیش از 550 متر دیوار از جمله در خیابان های آتشگاه، قدس، بهشت ​​و میرزاطاهر شرقی شناسایی، تسطیح و پاکسازی شد.

وی ادامه داد: اجرای ماده 110 و بند 14 قانون شهرداری ها به منظور نظافت، انجام تعمیرات لازم، رفع خطر و محصور کردن زمین های نامناسب یا نیمه کاره یا بافت های فرسوده واقع در محدوده انجام شد. با اعطای وام تا سقف 11 میلیارد و 800 میلیون ریال.

دادگستری اصغر یکی از اهداف اجرای این طرح را جلوگیری از ریختن کثافات و زباله در زمین های بایر دانست و خاطرنشان کرد: 103 مورد در ارتباط با جمع آوری مصالح ساختمانی شناسایی شد که 66 مورد توسط مالکان جمع آوری و 31 مورد نیز حمل شد. به انبار در عمل در حال انجام است.



آیا این خبر مفید بود؟