شناسایی 35 نقطه حادثه خیز در جاده های آذربایجان غربی/ راه زمستانی با فعالیت 68 تیم از اول آذرماه در استان آغاز می شود.


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910367

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

آرامون گفت: 35 نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده و نسبت به کاهش نقاط حادثه خیز دارای دست اندازها یا دتکتور حساس هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان آرام در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز در میاندوآب با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از بروز مشکل در جاده های استان در فصل زمستان اظهار داشت: در خصوص راهسازی زمستانه، تجهیز منازل راهداری و بازسازی جاده. ماشین آلات و انبارهای نمک ساخته شده و انبار مصالح سنگی نیز در حال ساخت است.

مدیر کل حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: این کار تا پایان آبان ماه در دستور کار است و انشاالله عملیات زمستانی راهداری از اول آذرماه آغاز می شود.

وی گفت: 68 اکیپ راهداری در استان راه اندازی می شود و تمام ماشین آلات راهداری برای باز نگه داشتن تمام راه ها در فصل زمستان تلاش می کنند.

آرامون در ادامه با اشاره به اینکه توجه ویژه ای به ارتقای نقاط حادثه خیز استان داریم، اظهار داشت: 35 نقطه حادثه خیز در سطح استان شناسایی شده است و نسبت به کاهش نقاط پرحادثه و تعداد تصادفات با حساسیت داریم. دوربین های سرعت یا آشکارسازها به صفر رسیدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی همچنین به روشنایی محورهای مواصلاتی اشاره کرد و افزود: 162 کیلومتر روشنایی در محورهای مواصلاتی استان داریم که سعی می کنیم به ویژه در فصل زمستان روشنایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید