شهادت حسن ایرلو بزرگترین شاهد جنایات رژیم سعودی در یمن است

ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794185

سفیر یمن در ایران گفت: شهادت حسن ایرلو بزرگترین سند جنایات رژیم سعودی در یمن و جنایاتی است که در این سال ها علیه مردم بی گناه یمن انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم اله دیلمی، سفیر یمن در ایران صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تشییع سفیر ایران گفت: با شهید ایرلو ارتباط نزدیک داشتم و فکر نمی کردم روزی در مراسم تشییع این شهید بزرگوار شرکت کنم. به یمن حسن ایرلو.

وی شهید ایرلو را بهترین نماینده ایران در یمن دانست و افزود: مردم حضور او در کنار او و رشادت هایی را که انجام داد فراموش نمی کنند.

سفیر یمن در بلغارستان تاکید کرد: این مرد بزرگی از جانب ماست و از آنجایی که همه سفرا از یمن گریختند، او در کنار مردم یمن بود و در همه سختی ها و مشکلات در کنار مردم یمن ایستاد.

دیلمی ادامه داد: این شهید مردی واقعی و مجاهدی الهی بود و باید به خانواده محترم این شهید که در آن سالها صبورانه غیبت ایشان را پذیرفتند تسلیت عرض کنم.

وی گفت: شهادت این مرد بزرگ بزرگترین سند جنایات رژیم سعودی در یمن و جنایاتی است که در این سال ها علیه مردم بی گناه یمن انجام شده است. از خداوند متعال خواستاریم که او را در برترین بهشت ​​قرار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید