شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس عامل وحدت امت اسلامی شد

ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798839

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

حجت الاسلام هادز گفت: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس باعث اتحاد امت اسلامی و همچنین بیرون راندن آمریکایی ها از منطقه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام هادز در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص لزوم اتحاد ایران و عراق در مقابله با دشمن مشترک با تاکید بر شهادت ابومهدی المهندس و شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به اهداف و منافع شوم خود دست یابید. به دنبال غارت منابع کشورهای اسلامی با تسلط بر آن منابع هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایران گفت: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم کشورهای اسلامی و همچنین روابط کشورهای اسلامی مانند ایران، عراق، ایران، سوریه، ایران و لبنان هستند. عراق به دنبال ایجاد اختلاف در داخل ایران است که در آن اقلیتی فریب دشمن را خوردند و شعار «نه» به غزه و لبنان سر دادند، اما شهادت حاج قاسم باعث وحدت ملی در داخل کشور شد و همه ملت را تحت تأثیر قرار داد.

وی راهبرد جبهه استکبار به ویژه آمریکا در منطقه را تقویت رژیم جعلی صهیونیستی و اختلاف افکنی بین کشورهای اسلامی و شروع جنگ های مذهبی دانست و گفت: آمریکا با تشکیل هسته های مقاومت، گروهی از مجاهدان و رزمندگان تحت امر عنوان مخالفت با رژیم منحوس صهیونیستی.

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نیز منجر به اتحاد ایران و عراق شد، گفت: لبنان، یمن و دیگر کشورها و ملت های منطقه در برابر آمریکا و آمریکا متحد شدند. خروج آمریکا از منطقه نیز خواستار خروج آنها شد و حتی خود آمریکا به طرز مفتضحانه ای خواستار خروج عراق شد و طرح پارلمان عراق برای خروج نیروهای آمریکایی از عراق تصویب شد.

وی افزود: امت اسلامی به ویژه ایران و عراق باید هوشیار باشند زیرا دشمن در صدد اختلاف افکنی و تجزیه کشورها است زیرا تهمت به نفع مستکبران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید