شهدا با نثار جان خود به مقام ابدی رسیدند


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921116

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا را زنده و ناظر اعمال و رفتار مردم توصیف کرد و گفت: شهدا با نثار جان خود به جایگاه ابدی خود رسیدند. و ما باید راه شهدا را ادامه دهیم تا در برابر شهدا و در برابر پروردگار سر خم نکنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و سردار شریفی مسئول امور شهدای سپاه با خانواده های این عزیزان دیدار کردند. از شهدایی که امنیت استان تهران را حفظ کردند و از آنها دلجویی کردند.

سرلشکر سلامی در این دیدارها ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، شهدا را زنده و ناظر اعمال و رفتار مردم توصیف و تصریح می کند: شهدا با نثار جان به مقام ابدی خود می رسند. و ما باید راه شهدا را ادامه دهیم تا در برابر شهدا و در برابر پروردگار سر خم نکنیم.

فرمانده کل سپاه نیز در این دیدارها امنیت و آرامش ایران اسلامی را حاصل خون شهدا برشمرد و تاکید کرد: اگر فداکاری شهدای عزیزمان نبود بدون شک با توطئه انجام شد. از بین دشمنان و کینه ای که از نظام و مردم ایران دارند، کشور ما مثل سوریه می شود و افغانستان می شود.

پدر شهید کمندی در دیدار با سرلشکر سلامی گفت: من نه تنها فرزندم را تقدیم انقلاب کردم، بلکه برادرم نیز در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید و جان خود را فدای نظام و اسلام کرد و بقیه فرزندانم هستند. هم برای دفاع از اسلام.» من انقلاب می کنم.

همسر شهید تگی پور نیز در دیدار با فرمانده کل سپاه پاسداران به بیان ویژگی ها و فضایل اخلاقی این شهید والامقام پرداخت و تاکید کرد که شهدا زنده بمانند و راه خود را ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید