روشنگری؛ راز ابدی گذر از یک شورش / پایان دادن به اختلافی که در نهمین اقدام ابدی شد

زمان: 09:23
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796311

از حضور باشکوه مردم در حماسه نهم و فروپاشی قیام تا شهادت سردار سلیمانی در سیزدهم خرداد 98 و حضور باشکوه مردم، همه اینها نشان از بصیرت ملتی ایستاده است. سالها علیه شورش ها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، حماسه روز نهم، نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که برای حفظ مبانی اسلام و آرمان های انقلاب به پا خاستند و این روز را به روز خدا تبدیل کردند. روشنگری» در تاریخ. انقلاب اسلامی حماسه دیگری آفریدند و دشمنان خدا و دین او را ناامید کردند.

با گذشت سالها، بهتر است شورش شوم 1988 را رمزگشایی کنیم، توطئه ای که در آن نظام سلطه با کمک بازیگران داخلی سعی دارد با سردرگمی و عدم اطمینان به سناریوی گالورا و نیل تا فرات اسرائیل برسد، اما نه تنها مردان و زنان حماسی خنثی می شوند، اما سناریوی جدیدی به نفع پیروی از اسلام به نام قدس تا قندهار ترسیم می کنند.

از حضور باشکوه مردم در حماسه نهم و فروپاشی قیام تا شهادت سردار سلیمانی در سیزدهم خرداد 98 و حضور باشکوه مردم، همه اینها نشان از بصیرت ملتی ایستاده است. سالها علیه شورش ها

روشنگری باعث شکست شورشیان شد

لاله افتخاری از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با مرآت از علاقه مردم به جمهوری اسلامی ایران خبر داد. او آنجاست.

افتخاری با بیان اینکه مردم متوجه نیت شوم معاندین شدند، افزود: مردم ایران وقتی متوجه شدند که دشمن در پشت صحنه قصد آسیب رساندن به کشور و انقلاب را دارد مردمی آگاه و آگاه هستند و انتخابات بهانه ای شد. ” با شورشیان روبرو شد.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم ایران بودند که حماسه 20 شهریور را آفریدند، گفت: دشمنان باید بدانند که به هیچ وجه نمی توانند به ایران اسلامی آسیب بزنند چرا که مردم ایران بر این نظام حاکم باشید و هرگز فریب ترفندهای دشمن را نخورید.

وی با بیان اینکه رسانه های بیگانه در سال 88 به دنبال اغتشاش در ایران بودند، افزود: در سال 88 دشمن تمام توان خود را برای سرنگونی نظام گذاشت اما با اراده بزرگ ملت مخالفت کرد.

افتخاری بر لزوم روشنگری در همه حال تاکید کرد و گفت: درست است که در سال 88 آسیب های زیادی به کشور وارد شد اما پس از روشنگری بزرگان و مقام معظم رهبری در پشت صحنه مردم به مقابله با دشمنان پرداختند رهبر خود را احضار کردند.»

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم باید از اتفاقاتی که در حال رخ دادن بود درس بگیرند، گفت: مردم در سال 88 با توجه به تجربه تلخ کوی دانشگاه تقریباً آماده رویارویی با چنین تهدیداتی بودند.

وی افزایش بصیرت در بین مردم را یکی از لحظات ضروری دانست و گفت: بصیرت یعنی شناخت دوست و دشمن و شناسایی افرادی که در لباس دوست پنهان شده اند و اجازه ندهید با دشمنان این ملت بدرفتاری شود.

افتخاری با بیان اینکه همه اقشار جامعه نیازمند بصیرت هستند، گفت: همه افراد جامعه نیازمند بصیرت و بصیرت هستند تا بتوانند راه را از گناهکار تشخیص دهند و باید تلاش کنیم تا بتوانیم این بصیرت را در جامعه گسترش دهیم.

9 Indie; نماد کرامت، استقلال و بصیرت انسانی / مرکز فرماندهی عملیات فتنه 88 بی بی سی فارسی

سعداله زارای، استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی به مرآت گفت: مردم ایران در دی ماه 88 احساس کردند که مطالباتشان تحت تأثیر افکار دشمنان است و خواسته هایشان تغییر کرده است.

زارای با بیان اینکه راهپیمایی 9 دی 88 یک راهپیمایی معمولی نبود، افزود: راهپیمایی 9 دی 88 فراتر از هر راهپیمایی در تاریخ ایران بود.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی بزرگ با پرچم و کفن حضور داشتند، گفت: مردم با تمام توان به میدان آمدند و بیش از همه آماده مبارزه با هرگونه تهدید و ناآرامی در کشور هستند. .

وی 18 دی را میدان نبرد توصیف کرد و گفت: به همین دلیل این حماسه در ذهن و قلب مردم جای گرفت و برای همیشه به عنوان یک روز تاریخی و سرنوشت ساز باقی مانده است و ملت بار دیگر نشان داد که ارزش های خود را حفظ می کند. “

زارای با اشاره به اینکه دشمن از روز اول قیام به زور وارد صحنه شده بود، گفت: دشمن از این حادثه به عنوان فرصتی ویژه برای سرنگونی نظام استفاده کرد و با تمام توان وارد میدان نبرد شد و برای رسیدن به آنچه که در توان داشت تمام تلاش خود را انجام داد. می خواهد من بفهمم

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه هجمه های رسانه ای با دستور مستقیم وزیر امور خارجه آمریکا به رسانه ها اضافه شده است، توضیح داد: و در این زمینه با قدرت کار کنید.

وی با اشاره به اینکه شبکه فارسی زبان بی بی سی مقر عملیات ضد شورش در سال 88 بود، گفت: شبکه فارسی بی بی سی به صورت 24 ساعته برنامه پخش می کند و به مرکز کنترل و فرماندهی آن تبدیل شده است و تمام تلاش خود را به کار گرفت. برای پایان دادن به این.

دان با بیان اینکه چهره رئیس جمهور وقت آمریکا حامی این نامزد و دامن زدن به این اغتشاشات است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا از این فرد حمایت می کند و همه شبکه های ماهواره ای تصاویری از سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی پخش می کنند. آنها نشان دادند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به استفاده دشمن از همه ظرفیت های موجود در منطقه، گفت: دشمن برای دستیابی به اهداف خود شروع به تشکیل ستادهای مختلف در کشورهای مختلف در اطراف مرز ایران کرد و فرماندهی عملیات مستقیماً در اختیار نیروهای ارتش بود. ایالات متحده.

وی دلیل حمایت مردم از انقلاب را خون پاک شهدا دانست و گفت: از زمانی که همین مردم برای دریافت این انقلاب به میدان آمدند و جان باختند، نمی خواستند کشور به حالت سابق برگردد. شورش و سوء استفاده از افکار عمومی.»

افزایش بصیرت دلیل شکست قاطع دشمنان است

سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل سیاسی درباره بصیرت افزایی و بصیرت افزایی در جامعه امروز به مرآت گفت: بصیرت داشتن به این معناست که در مکان و زمانی که خیلی ها نمی توانند راه درست را تشخیص دهند، راه را بشناسد. دادن.

صدرالحسینی با بیان اینکه پایان راه بصیرت، سعادت دنیا و آخرت است، افزود: این بصیرت است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه بصیرت تنها راهنمای انسان در مسیر زندگی است، تصریح کرد: همه اقشار نیازمند بصیرت هستند و بخش هایی از جامعه به ویژه مناطق خاکستری که تاکنون نتوانسته اند مسیر درست را پیدا کنند باید بصیرت داشته باشند. بودن.

وی با بیان اینکه هر چقدر بصیرت در جامعه رشد کند قطعا دشمن شکست خواهد خورد، افزود: امروز قشر قابل توجهی از جامعه دنیا دچار نابینایی شده اند و این افراد خواسته یا ناخواسته از دیگران سوء استفاده می کنند.

صدرالحسینی با اشاره به اینکه هر چه بصیرت بیشتر باشد از سلطه جویی جلوگیری می شود، گفت: بحث بصیرت افزایی وظیفه همه مردم است که می توانند جامعه کوچک و بزرگ را شامل شوند و از تحریک جلوگیری کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: هر چه بصیرت در جامعه اسلامی بیشتر شود، دشمن زودتر شکست می خورد و ناامنی ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه مهمترین جنگ امروز، جنگ شناختی است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال راهی برای نفوذ در اذهان ملت ایران هستند تا بتوانند جای شهید و جلاد را تغییر دهند و ایجاد کنند. شکاف بزرگ بین مردم ما

صدرالحسینی با بیان اینکه قیام 88 قطعاً امروز با بصیرت فزاینده تکرار نمی شود، خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال این هستند که بتوانند از جایی که ما کور هستیم بهره برداری کنند. جامعه ما سال 88 بوده است، تا الان بصیرتر شده است، اما هنوز جا برای رسیدن به سقف بصیرت وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید