شمسایی اسطوره ماست و من با او اختلافی ندارم / وقت رفتن بود


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879814

دروازه بان فوتسال مس سونگون تاکید کرد که خداحافظی اش از مسابقات ملی ربطی به سرمربی تیم ملی نداشته و هیچ اختلافی با وحید شمسایی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش فوتسال مس سونگون در گفتگو با تبریزبیدار درباره دلیل خداحافظی از بازی های ملی گفت: احساس کردم زمان جدایی فرا رسیده است و بهتر است سایر دروازه بانان جوان کمک کنند. تیم ملی من. .

وی ادامه داد: واگذاری زمین به جوانان می تواند کلیشه ای باشد اما احساس کردم در این شرایط و در روز تولدم بهترین تصمیم را گرفتم و دوست دارم فوتسال کشورم را به شکل دیگری مانند تشویق یا معنوی بازی کنم. بدون حضور در تیم اصلی حمایت کنید.» و از نظر روانی کمک کنید.

مس سونگون دروازه بان فوتسال تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا با سرمربی تیم ملی اختلاف داشته است یا خیر، گفت: این موضوع به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی صحت ندارد و معتقدم وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران و با او و با اوست. سایر اعضای تیم نیز می گویند: «در ضمن من با تیم ملی دوستی صمیمی دارم و هیچ تفاوتی بین ما نیست.

صمیمی در پایان سخنان خود گفت: امسال با تمام وجود به لیگ برتر فکر می کنم و تمام تلاشم را می کنیم تا با مس سونگون قهرمان لیگ شویم و مطمئناً می توانیم نتایجی در خور این باشگاه و مردم فهیم بگیریم. از ورزکان و آذربایجان.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید