روشنگری تنها راه رستگاری در فضای غبارآلود شورش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ نعمت الله نجفی فرمانده سپاه ناحیه فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: نهم دی ماه سالروز بیداری امت اسلامی در برابر شورشیان است. کتیبه ها را سوزاندند و به امام حسین (ع) جسارت کردند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، سلطنت طلبان، منافقین، آمریکایی ها، بهائیان و… جبهه واحدی برای براندازی نظام تشکیل دادند.

نجفی با اشاره به سکوت اموال در فتنه 88 گفت: سکوت اموال عمومی یکی از دردهای فتنه 88 بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان افزود: همیشه باید قیام مردمی در 9 دی را به عنوان روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی جشن بگیریم.

وی گفت: اغتشاشات فراز و نشیب هایی داشته است و قطعا در مقاطع تاریخی مانند اغتشاشات سال 88 مشخص شد که مردم در تشخیص حق از باطل مشکل داشتند و در مسیر دروغ و یاغی ماندند.

نجفی گفت: حماسه 9 دی; درسی بود برای آیندگان که امروز در فضای غبارآلود عصیان تنها بصیرت می تواند ما را از تاریکی به روشنایی برساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی باید بدانند که اگر توطئه ای علیه نظام و انقلاب طراحی کنند، مردم در مقابل آنها خواهند ایستاد.

وی 20 دی را تبلور حضور مردم در مقابل دشمن دانست و گفت: هر انقلابی که از حمایت مردم برخوردار باشد در مقابل هیچ دشمنی ایستادگی نخواهد کرد. حضور مردم در میدان باعث خنثی شدن همه توطئه ها علیه نظام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: حماسه 11 سپتامبر ضربه ای بر دهان دشمن بود و با حضور میلیونی مردم در حماسه 11 سپتامبر، موقعیت نظام اسلامی را در ایران و ایران برانگیخت. چهره منافقان رسانه ای غربی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید