پرسپولیس در روزه به دنبال رستگاری مطمئن است

پرسپولیس در روزه به دنبال رستگاری مطمئن است

وحدت خانانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس یکی از بازیکنان این تیم است که مشتری جدیدی پیدا کرده و ممکن است در آینده به تیم دیگری برود.

حنانوف سال گذشته به همراه هموطنش منوچر صفروف به پرسپولیس آمد. او بر خلاف همشهری خود توانست نظر مساعد یحیی گل محمدی را جلب کند و در پرسپولیس بماند. این زمانی بود که زمان حضور صفروف در پرسپولیس خیلی زود به پایان رسید اما وحدت ترجیح داد در تیم فارس بماند.

این بازیکن در فصل گذشته چیزی جز نیمکت نشینی نمی توانست باشد و حالا آینده اش در پرسپولیس مشخص نیست. اگرچه هنوز یک فصل از قرارداد وحدت باقی مانده است، اما یک باشگاه ازبکستانی و حتی یکی دو باشگاه ایرانی شرایط جذب او را داشته و او می تواند از پرسپولیس جدا شود. با این حال این بازیکن منتظر نظر یحیی گل محمدی برای تصمیم گیری در مورد آینده خود است زیرا اولویت او ادامه همکاری با تیم است. حالا شنیده ها حاکی از آن است که اگر باشگاه پرسپولیس بتواند پشتیبان مطمئنی برای دانیال اسماعیلی فر پیدا کند، یحیی گل محمدی به این ستاره جوان تاجیک اجازه جدایی می دهد.

پرسپولیس نیم فصل اول خیلی خوبی داشت. آنها از شش بازی اول خود چهار برد و دو تساوی کسب کرده اند. شکست در خانه مقابل تراکتور در هفته هفتم شوک بزرگی برای شاگردان گل محمدی بود. بنابراین در پایان هفته 15، آنها فقط سه بازی را به تساوی رساندند و بازی های باقیمانده خود را بردند تا رهبر میان فصل شوند. در حالی که باخت مقابل فولاد و هوادار نتوانست آنها را از ادامه برتری باز دارد، اما شکست مقابل سپاهان در آزادی همه چیز را تغییر داد و معادله قهرمانی را به هم ریخت. اما سرخ پوشان پایتخت نه تنها ناامید نشدند و شکست نخوردند، بلکه تنها به پیروزی در 7 بازی باقی مانده فکر می کردند و امیدوار بودند که سپاهان لغزش کند که این اتفاق هم افتاد. آنها در نهایت فصل رویایی خود را با هت تریک به پایان رساندند تا جام را به دست آورند.

بدون شک یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در راه کسب عنوان قهرمانی دانیال اسماعیلی فر بود. او در پست دفاع راست 6 پاس گل داد تا بعد از مهدی ترابی بهترین پاسور پرسپولیس شود. پرسپولیس سپس در شرایطی دربی آخر را برد که همه هواداران استقلال نظاره گر بازی مهدی کایدی بودند اما دانیال اسماعیلی فر به راحتی جلوی او را گرفت و مانع شد.

دانیال اسماعیلی فر یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما در صورت مصدومیت یا محرومیت در طول فصل این تیم ممکن است دچار مشکل شود. بر این اساس، فروش وحدت حنانوف منوط به خرید یک بک آپ مطمئن برای دانیال اسماعیلی فر است.

البته فرشاد فرجی نیز در برخی دیدارها به عنوان دفاع راست برای پرسپولیس به میدان رفت اما پست اصلی او دفاع وسط است.

دیدگاهتان را بنویسید