سطل زباله ۷ میلیون تومان/ رستگاری در صداقت است


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911500

شهردار تهران گفت: سطل زباله 5 میلیون تومان نیست، 20 میلیون نیست. رستگاری در صداقت است، سطل زباله 7 میلیون قیمت دارد و این رقم دقیق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز شورای دولت در جمع خبرنگاران گفت: 9 دستگاه بین خود توافق کرده اند که تمامی ساختمان های بالای شش طبقه تهران را بررسی کنند و برای هر ساختمان شناسنامه و دفترچه تهیه و طبقه بندی شود. در سه دسته؛ یک دسته از ساختمان هایی که ایمن هستند، دسته ای دیگر از ساختمان هایی که برای ایمنی نیاز به ارتقا دارند و دسته ای دیگر از ساختمان هایی که نیاز به ارتقا دارند.

شهردار تهران با بیان اینکه باید برای هر یک از این سازه ها برنامه ریزی ویژه ای وجود داشته باشد، افزود: از آنجایی که این کار انجام نشده است، هر ادعایی که مطرح شود صرفاً مربوط به فعالیت های مربوط به آتش نشانی است. نه همه بخش های مرتبط

زاکانی تاکید کرد: در حوزه ایمنی ساخت و ساز دستگاه های مختلفی از جمله سازمان نظام مهندسی و سایر دستگاه ها دخیل هستند و سعی داریم با همکاری دستگاه ها جمع بندی خوبی انجام دهیم که گره گشایی شود.

وی در پاسخ به اینکه در حوادث اخیر چقدر به اموال عمومی خسارت وارد شده است، گفت: این مبلغ 500 میلیارد است.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره قیمت دقیق سطل زباله که بین 5 تا 20 میلیون تومان اعلام شده است، تصریح کرد: سطل زباله نه 5 میلیون تومان است، نه 20 میلیون؛ رستگاری در صداقت است، سطل زباله 7 میلیون قیمت دارد و این رقم دقیق است.

وی در پاسخ به سوالی درباره کسری بودجه شهرداری گفت: ما کسری بودجه نداریم. سال گذشته به فضل الهی 99 درصد بودجه ما محقق شد که در سال های گذشته بی سابقه بود. امسال ما کسری بودجه نداریم و تمام تلاش خود را برای مردم عزیزمان انجام می دهیم که این خود برای ما آزادی ایجاد می کند.

تهدیدها همچنین اعلام کرد: روز گذشته با 150 هزار واحد در تهران موافقت شد. شما اکنون بیش از 400000 واحد قرارداد بسته اید که بیشتر آنها بافت های فرسوده و ذخایر شهری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید